Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til webdesigner

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Jeg synes der bliver set lidt sort/hvidt på tingene i denne tråd, og folk glemmer at det kan være at kunden får noget ud af at anbefale sit webbureau på den ene eller anden måde.......
Helt enig i det du siger, der er mere i det end som så.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Jeg synes der bliver set lidt sort/hvidt på tingene i denne tråd, og folk glemmer at det kan være at kunden får noget ud af at anbefale sit webbureau på den ene eller anden måde.

Hvis begge parter har lavet en aftale om et link, så kan jeg ikke se et problem i det. Der, hvor jeg mener at det er uprofessionelt er, når kunden er helt uvidende om, at leverandøren har indsat et link til sig selv - eller, når kunden slet ikke har haft mulighed for at sige 'nej tak'.

Tommy Nitz:
Kræver I også at forhandlerens navn på nummerpladen bliver fjernet når I køber bil?

For mig at se er der stor forskel på om man har en nummerplade med forhandlerens navn eller et produkt med et brandlogo på - i tilfældet med brands betaler kunden jo for en vare, hvor producentens navn netop følger med, som en del af varen (en bevidst handling).

Betaler man penge for at få udviklet en hjemmeside, så er det højst sandsynligt for at kunne reklamere for egne produkter eller varer - ikke for andres.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin débat og gode argumenter I er kommet med. Efter at have tygget lidt på det og også sovet på det (giver et grimt billede) tror jeg at jeg vil prøve at fjerne de links jeg har på mine kunders hjemmesider. Jeg overvejer at lade mit navn stå synligt eller i koden, men altså uden link.

Jeg er spændt på at se om der sker noget med deres og min pagerank.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger det selv - altid efter aftale med kunden. Ønsker kunden det ikke, kommer der ikke noget på. Og jeg kunne ikke drømme om at smide noget skjult ind i koden for street-cred.

Jeg gør det samme på brovhurer, flyers osv., hvor det ikke generer. Men du skal have mulighed for at smide reklame ud for dig selv.

Om det gi'r noget webjuice, aner jeg ikke. Jeg er designer... ikke koder.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i sin tid lavede freelance webdesign placerede jeg et link til mit webdesignfirma i bunden af siden. Her var det vigtige for mig at det på ingen måde havde nogen indflydelses på designet, nøgleordet for mig var altså at linket var diskret. 

Såfremt en kunde ikke ønskede linket fjernede jeg det med samme.

Noget helt andet er at hvis man har leveret et rigtig godt produkt (og yder en super support) har de færreste noget imod at henvise en kunde til en i ny og næ.

Får man nye kunder og kører forretningen, ja så vil der også være bedre muligheder for at gøre endnu mere for de eksisterende kunder.

Tror faktisk kun at en enkelt gennem tiden har bedt om ikke at have linket i bunden af siden. 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

må jeg spørge jer enkel webdesigner og webmaster forklare i minus ved et udgående links dem som sætter det på siden

i har jo sikkert en god seo viden ved et links kan hjælpe jer lidt op ad i google og nu er det jo i hver under side og vis kunden senere finder ud ad , det har seo minus lidt og i forklaret det ikke , ja så har i en kunden der snakker dårligt om jer for altid og denne kunden fjerner også linket .

husk kunden der henvender sig til jer de er normalt nok rimelige rene amatør omkring hvad links betyder , derved meget meget vigtigt i forklare hvad det betyder sådan et links

kommunikation og formidle sin videre er vigtigt at formidle videre , som webmaster ellers kan sådan et links skade mere end det hjælper dig .

jeg har før haft et par stykker der ikke havde forklaret minus og det var også på automatiske uden de sagde noget om det er grundet uvidenhed seo minus eller hvad ved jeg ikke , men det er svært at gennemskue , men jeg har slet ikke læst i tråden der står noget om i forklare de minusser til kunden , dem som sætter links i fodnoten på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

For mig at se er der stor forskel på om man har en nummerplade med forhandlerens navn eller et produkt med et brandlogo på - i tilfældet med brands betaler kunden jo for en vare, hvor producentens navn netop følger med, som en del af varen (en bevidst handling).

Betaler man penge for at få udviklet en hjemmeside, så er det højst sandsynligt for at kunne reklamere for egne produkter eller varer - ikke for andres.

Det jeg mente med nummerpladen er, at hvis man er forhippet på at få fjernet sælgers link fra sin hjemmeside, bør det samme være gældende for firmanavne på nummerpladeholdere, da du reelt set kører rundt og er reklamesøjle for det firma ved ikke at fjerne det.

Selvfølgelig får man udarbejdet en hjemmeside for at reklamere for egne produkter / services. Hvis du får lavet en hjemmeside må det være fordi du ikke selv er i den branche, så den der laver din hjemmeside er altså ikke en konkurrent.

Jeg kan bare ikke se hvorfor det er så skidt, det må jeg altså ærligt indrømme. Hvis du (man) havde en butik og fik lavet et stort vægmaleri, så ville det være for at gøre butikken attraktiv og indbydende for din kunder og for bedre tal på bundlinjen.

Der er sandsynligvis ingen der ville rynke på næsen af at kunstneren satte sin signatur på maleriet og hvis det var Hornsleth du havde fået til det, så ville der tværtimod nok blive lagt kræfter i at få folk til at lægge mærke til hvem det var.

Det kunne da også være fedt i det hele taget, hvis de firmaer der indrettede eksempelvis butikker begyndte at sætte et lille skilt et sted hvor der stod "designed by". Jeg afskyr at shoppe tøj, men bliver alligevel slæbt rundt af kæresten fra tid til anden. Det (eneste) gode ved de forskellige tøjbutikker er at de i det mindste ofte er fedt designet. Der er det da synd at man ikke lige kan se hvem der står bag.

Det kan være at jeg er uenig med de fleste fordi jeg ser det som en signatur og ikke en reklame, men uenig med de fleste lader det i hvert fald til at jeg er :o) 

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det er prof at der står "made by blabla".. derimod er der en ny trend som man lige så godt kan hoppe på nu http://humanstxt.org/ 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz:

Jesper Nerløe:

For mig at se er der stor forskel på om man har en nummerplade med forhandlerens navn eller et produkt med et brandlogo på - i tilfældet med brands betaler kunden jo for en vare, hvor producentens navn netop følger med, som en del af varen (en bevidst handling).

Betaler man penge for at få udviklet en hjemmeside, så er det højst sandsynligt for at kunne reklamere for egne produkter eller varer - ikke for andres.

Det jeg mente med nummerpladen er, at hvis man er forhippet på at få fjernet sælgers link fra sin hjemmeside, bør det samme være gældende for firmanavne på nummerpladeholdere, da du reelt set kører rundt og er reklamesøjle for det firma ved ikke at fjerne det.

Selvfølgelig får man udarbejdet en hjemmeside for at reklamere for egne produkter / services. Hvis du får lavet en hjemmeside må det være fordi du ikke selv er i den branche, så den der laver din hjemmeside er altså ikke en konkurrent.

Jeg kan bare ikke se hvorfor det er så skidt, det må jeg altså ærligt indrømme. Hvis du (man) havde en butik og fik lavet et stort vægmaleri, så ville det være for at gøre butikken attraktiv og indbydende for din kunder og for bedre tal på bundlinjen.

Der er sandsynligvis ingen der ville rynke på næsen af at kunstneren satte sin signatur på maleriet og hvis det var Hornsleth du havde fået til det, så ville der tværtimod nok blive lagt kræfter i at få folk til at lægge mærke til hvem det var.

Det kunne da også være fedt i det hele taget, hvis de firmaer der indrettede eksempelvis butikker begyndte at sætte et lille skilt et sted hvor der stod "designed by". Jeg afskyr at shoppe tøj, men bliver alligevel slæbt rundt af kæresten fra tid til anden. Det (eneste) gode ved de forskellige tøjbutikker er at de i det mindste ofte er fedt designet. Der er det da synd at man ikke lige kan se hvem der står bag.

Det kan være at jeg er uenig med de fleste fordi jeg ser det som en signatur og ikke en reklame, men uenig med de fleste lader det i hvert fald til at jeg er :o) 

Med venlig hilsen

Tommy

man kan ikke sammenligne med logo butikker der har smarte logoer på tøjet med mere , det er jo ikke links ud ad til noget andet , det synes jeg er en dårlige sammenligning

overhovedet ikke skidt men husk informer kunden om det forklare hvad et udgående links ikke relevante links betyder, så kunden forstår hvad det betyder, du er eksperten for du er webudvikler

i alt går det ud på du er webudvikler du skal levere og forklare det bedste over for kunden så den får det bedste produkt , det kan være det lige minus der gør kunden taber første pladsen især i hårde konkurrence ord der skal laves så meget for at vinde og være den bedste i søgemaskinerne en kunden ønsker det bedste og det hvad jeg ser en webmaster skal levere og der er også forklare vis jeg laver et signatur links hvad betyder det for dig som kunde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

dtlv:
Jeg synes ikke det er prof at der står "made by blabla".. derimod er der en ny trend som man lige så godt kan hoppe på nu http://humanstxt.org/ 

Fint idé! Det vil jeg kigge nærmere på.

Det er meget sjovt at høre hvor forskellige meninger der er om emnet :-)

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)