Hej Aminoer, jeg leder efter en engageret programmør, der vil deltage i opstarten af en applikation til iPhone. Det vil blive et partnerskab hvor du står for den tekniske del, og jeg står for den forretningsmæssige (Ikke ensbetydende med at du ikke kan deltage i det forretningsmæssige). Jeg vil som sagt stå for den forretningsmæssige del af projektet, dette inkluderer blandt andet konceptudvikling, den daglige korrespondance med samarbejdspartnere, tiltrækning af forretningsmæssige muligheder, udbredelse af applikationen og meget mere. Min erfaring inden for internet koncepter strækker sig over 2 år, og jeg i denne periode været med i opstarten af en række hjemmesider. Mine kompetencer er primært indenfor koncept udvikling og udbredelsen af koncepter. Jeg har en stor forståelse for det at skabe gode forretningsgrundlag og en stor viden i afsætningen der ligger bag koncepterne. Som person er jeg åben, nysgerrig og konstruktiv. Jeg tror på muligheder frem for begrænsninger, og har generelt en optimistisk tilgang til livet. Respekt og gensidig forståelse er vigtigt for mig, ift. at få et godt samarbejde. Skriv en kommentar hvis du er interesseret, og er super god til Objective-C, så tager jeg kontakt. |
Med hensyn til konceptet, så er det et simpelt men innovativt og brugbart 'værktøj', der gør sig gældende til en kæmpe målgruppe. Vores målgruppe vil i første omgang blot være bestående af danskere, men konceptet er også relevant for et internationalt marked, på lang sigt.
I er selvfølelig også velkommende til at smide en privat besked, hvis i er interesseret :)