Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop-løsning. Hvilken udbyder skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg starter senere på året egen virksomhed - leverandøraftalerne er på plads, økonomien hænger sammen og alt i alt føler jeg, at jeg er ret godt med.

Næste skridt er, at oprette selve webshoppen, og her synes jeg, det bliver lidt svært, da jeg gerne vil vælge den rigtige udbyder fra start af. Derfor:

Hvilken udbyder skal jeg vælge?

Shoppen skal sælge økologisk tøj til de mindste, og i første omgang skal den køre som bi-beskæftigelse, men den skal kunne klare en hvis opgradering, da jeg håber på, at kunne udbygge med tiden.

Jeg har pt. ScanNet og DanDomain i kikkerten, men føler mig ikke sikker nok på nogen af dem, på trods af efterhånden grundig research. Jeg er i øvrigt ikke låst fast på, at det skal være en af de to.

Har du erfaringer positive som negative med en eller flere udbydere af webshops, hører jeg dem meget gerne.

På forhånd tak.

Mange hilsener, Anna.

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Fra  MainBrain Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Jeg kan kun anbefale et firma her hjemme som er helt med fremme og har sat det i system med at hjælpe webshop ejer igang til en rimelig økonomi, hjælpe med at uddanne ejeren i at få det mest optimale ud af sin shop. Ring til Søren Lindhart fra Gominisite og hils fra mig.
Held og lykke med projektet.

Mvh Brian Jønch

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Golden Planet - og det fungerer fint, synes jeg. Måske ikke så avanceret, men logisk og relativt nemt at forstå for en "nybegynder". (Og heller ikke forfærdelig dyr...)

Du kan se min side på www.anglofilia.dk

mange hilsener

Mia

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville vælge prestashop ligge opgaven ud på http://www.amino.dk/freelancer/    der er så mange på amino.dk  bruger så lad gerne den der er bedste og har tid nu vinde opgaven 

jeg valgte også systemet prestashop grundet det er let og enkelte at tilføje moduller og det er enes eget når siden er færdig det er derved et godt valg man kan flytte siden overalt og er afhængig af en abonnent ordning til måske 499 kroner om måneden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Grønborg:
se evt. min hjemmeside: www.kvikrevision.dk

Jeg har kigget i den HTML kode som din side laver. Hvis det er standard for web-sidens shop så vil jeg kraftigt fraråde den. Teknologien har udviklet sig meget siden de har lavet deres shop og det ser ikke ud til at de er fulgt med.

AnnaSN:
Hvilken udbyder skal jeg vælge?

Hvis valget skulle stå mellem Scannet og Dandomain's shop så vil jeg tage Dandomains shop da der på et andet forum kører en debat imod Scannet's shop.

Bagdelen ved ovennævnte 3 er at de er hostet løsninger og man derfor er bundet af deres udviklingshastighed.

Hvis man vil vælge Open Source så er der mange gode og de 2 som nok er blandt de bedste er Prestashop og Magento. Hvor Magento er forholdsvis stor og krævende til hosten.

Hvis man vil over i noget dansk produceret software så kan man kigge på Umbraco sammen med enten uCommerce (som kommer nu med en ny version til Umbraco 5) eller TeaCommerce. De har begge fordele og ulemper - disse er dog IKKE Open Source men de er koblet på Umbraco som er et Open Source CMS.

En russer har lavet nopCommerce som jeg også har set anbefalet meget og denne er også Open Source.

Fordelen ved ovennævnte Open Source er at du kan flytte dem til en ny host hvis du er utilfreds med den nuværende.

Men vælger man Open Source så er det vigtigt at den leverandør som man evt. vælger til det tekniske ved hvad der skal laves. Jeg sidder lige nu og har fået en besked fra en som valgte at gå fra en elendig hostet løsning hvor kundeservice er som en by i Rusland til en Open Source hvor leverandøren ikke kunne overholde deres aftale. Vedkommende har valgt at lukke sin virksomhed fordi hele shoppen har været nede i et par måneder (tror det er deromkring).

Jeg vil ikke anbefale det ene frem for det andet fordi det afhænger meget af hvad DU ønsker men du bør snakke med forskellige leverandører og fremlægge en liste over hvad DIN shop skal kunne og derfra tage en beslutning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna.

Du skal naturligvis vælge en shop med frihed og uden binding, en shop til 9.- kr. pr. mdr.

En shop hvor du gratis kan ringe til din leverandør og få hjælp

En shop du får en grundig introduktion i gratis

En shop som har et hav af moduler der kan tilknyttes, lige fra sociale medier, chat online til regnskab regnskab og statistik.

En shop som bliver udviklet i præcist DIT design

En shop til 3.900.- EN GANG FOR ALLE - ALT INKL.

En leverandør der har gode anbefalinger

En leverandør der har gode shop referencer

En leverandør der forstår hvad du vil have og snakker samme sprog

En leverandør der altid er at træffe

En leverandør - en kontakt person altid

Vi har shoppen og vil gerne være din leverandør og husk vi giver dig 25 % på din oprettelse hos NETs som vi i øvrigt installere gratis

Velkommen til

Mvh

HH

Reference liste sendes gerne

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna

Når du starter din webshop op som bibeskæftigelse, er det måske meget fornuftigt at vælge en webshop, der ikke koster meget og hvor du undgår uforudsete omkostninger eller ekstra gebyrer.

Hos Danhost kan vi give dig en sikker webshop, til billige penge - og du får en webshop du selv kan vedligeholde, da det er et super nemt administrationssystem, der ligger bag. Kan du finde ud af et Word-program, så kan du nu også finde ud af at lave din egen webshop. Vi har fået utrolig meget ros for administrationssystemet, så jeg synes næsten du skal prøve vores gratis demo, så du selv kan opleve hvor let det egentlig er www.danhost.dk/webshop 

Prisen lyder på 500,- i oprettelse og 399,- i månedligt abonnement inkl. hosting og uden binding. Dertil får du fri support pr. tlf. og mail.

  • Gratis betalingsmoduler
  • Gratis nyhedsbrevsmodul
  • Stor designmuligheder
  • Inkl. hosting
  • Ingen bindingsperiode
  • Ubegrænset antal sider/produktoprettelser 
  • Indbygget funktion til SEO
  • Integreret med Post Danmarks WebPack (ordreforsendelser)
  • ... og meget mere ...
Jeg håber at dette kan hjælpe dig godt i gang. 
Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 32
Fra  i-strategi.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil altid være mange bud på, hvilken Webshop der er bedst; men det kommer an på mange ting - så jeg vil gøre dig opmærksom på, at du kan tage kontakt til ibiz-center.dk og få gratis og uvildig rådgivning - og evt. Udarbejdet en kravspecifikation (koster dog noget).
Held og lykke med dit valg

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna

Jeg har et firma som udelukkende laver hjemmesider og webshops i både viruemart og Redshop. Der er rigtig mange fordele ved de 2 shops her. Dels er de meget brugervenlige og dernæst er virtuemart gratis at komme igang med, og redshop for et mindre beløb. Dertil kommer så din udgift til et webhotel, som du idag kan få for ca. 10,- pr mdr.

Da det er en bibeskæftigelse i starten, vil jeg helt klart gå med en af disse. De er begge bygget til at kunne blive kæmpe store. Et eks. er at jeg har en kunde som idag har over 600 aktive produkter i virtuemart, og startede med omkring 20.

Redshop er dansk udviklet med et kæmpe forum, dansk support og mange brugere rundt omkring i hele verden. Og denne har nogle fordele i forhold til virtuemart, og omvendt.

Hvis du ønsker en uddybende dialog og rådgivning samt evt. prisoverslag, så tag endelig fat på mig via www.ritterdesign.dk - Så tager vi den derfra.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)