Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gratis templates - att Affiliate

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello :-)

Jeg vil hen over weekenden gerne begynde at arbejde på min hjemmeside, men vil til start gerne have fundet et gratis template - med basis på at det skal være muligt, at oprette bruger og med udviklingsmuligheder.

Siden skal sættes op i noget a la en blog - og samme tid være en side, hvor jeg kan sætte mine fotos ind.
- Ligeledes er min mål også, at få noget Affiliate indover - så det er her jeg søger DIN hjælp, til hvor det er bedst for mig at hente noget blogging-theme.

Håber på lidt hjælp :-)

Andi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi :)

Hvis du bruger WordPress, kan jeg stærk anbefale TopWPThemes. De har nogen virkelig flotte temaer til blogge - helt gratis! Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at opsætte det osv.

Ellers har jeg skrevet en artikel om 5 gratis flotte temaer til WordPress (dog er kun 2 af dem til blog) - kan være du kunne være interesseret i dem :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ JONATHAN

 

Tusinde tak for dit svar. :-)

Du vil være til en stor hjælp, hvis du lige har en 15-20minutter til lige at sætte mig ind i sagerne, så tror jeg på, at jeg kan tage det hele derfra.

Eventuelt jeg kan lokke dig til at skrive til mig på min emai, som jeg har sendt i privat?

Andi

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, jeg har ikke sat mig særlig meget ind i joomla, da jeg syntes det virker for nemt og ikke er unikt, hvis du forstår mig ret.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:

Hello :-)

Jeg vil hen over weekenden gerne begynde at arbejde på min hjemmeside, men vil til start gerne have fundet et gratis template - med basis på at det skal være muligt, at oprette bruger og med udviklingsmuligheder.

Siden skal sættes op i noget a la en blog - og samme tid være en side, hvor jeg kan sætte mine fotos ind.
- Ligeledes er min mål også, at få noget Affiliate indover - så det er her jeg søger DIN hjælp, til hvor det er bedst for mig at hente noget blogging-theme.

Håber på lidt hjælp :-)

Andi

Hej Andi.

Nu ved jeg godt du skriver gratis, men hvis du ville ofre en beskeden sum af 35$ kan du få nogle virkelig hardcore themes hos themeforest.

De indeholder bla. shortcodes og en masse ekstra indstillinger i administrationen så det er meget nemt for en person uden forstand på noget kode eller egentlig wordpress at sætte sig ind i, (Der medfølger også SOMREGEL en meget grundig guide)

Mvh.
Casper 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg valgte at skrive GRATIS, var blot for at holde dem væk, som generelt vil sælge noget til 3-5000kr, som jeg helt sikkert selv ville kunne lave ved blot at bruge en weekend på det.

Jeg er selv stadig på jagt efter den/de personer, som kan lave den unikke webshop til mig, hvor der ikke er tale om noget "alle" har. ;-)

Så det du har vedhæftet ser nu meget fornuftig ud, og prisen gør mig skam hellere intet. Tusinde tak :-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi :)

Ja, jeg vil meget gerne hjælpe dig. Men du har ikke sendt mig en privat besked

Mvh

Jonathan

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

 

Mig der var for hurtig :-) - du har blokkeret for at modtage privatbeskeder.

Så du får den her  - nimproAngelhotmail.com ;-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er den blokkeret fra PB? Det forstår jeg ikke :(

Gider du lige prøve igen, for har sat den åbent for alle medlem.

Okay, sender dig en mail :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)