Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig kigge på din virksomhed og øg din indtjening markant.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Det er med stor fornøjelse, og efter lang tids overvejelser jeg skriver dette indlæg.

Jeg har gennem de sidste 10 år haft en lederstilling med budgetansvar over  20 mil.

Jeg har gennem de sidste år været gennem store besparelser gennem effektiviseringer, her er jeg virkelig blevet beidst om hvilke dårlige vaner og ting vi overser i det daglige som ledere af enten af virksoheder hvor vi er ansatte ledere eller i vores egne firmaer.

Jeg har gennem de sidste par år også hjulpet nogle gode venner som har større firmaer inden for entreprenørbranchen, autobranchen, salgsbranchen og også IT branchen og sidst inden for resaurationsbranchen med at få trimmet deres virksomheder, så arbejdsgangene er blevet hurtigere, og udgifterne er blevet reduceret kraftigt.

Jeg er efterfølgende blevet opfordret af disse folk til at tilbyde min hjælp til andre firmaer, som de mener kan have stor gavn af disse processer.

Har du en virksomhed som du føler for og kunne tænke dig at høre mere så send mig en PM herinde eller en mail på henriksommerllund@gmail og vi tager en uforpligtende snak.

Hilsen

Henrik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)