Jeg har i en lille uge's tid haft en side kørende hvor man kan skrive sit brugernavn til en chat og så være med i konkurrencen om en ting derinde... Jeg er nu blevet oplyst af et par stykker som ikke er kommet på listen over deltagere. Efter lidt tid så jeg, at dem som ikke var kommet på listen var de brugere, som havde et mellemrum i deres navn. Jeg forsøgte så selv og se om det var rigtigt, og det var det desværre. Jeg har så siden kæmpet for, at fixe fejlen, men jeg kan simpelhen ikke se hvordan jeg skal gøre. Jeg kan sagtens indtaste deres brugernavn med mellem efter backtrack.php.. Det virker helt fint, men når det så kører igennem Euroads, så virker det ligepludseligt ikke med mellem i navne. Nogle der kan hjælpe mig med dette problem? Mvh, Jonathan Stoker |
Husk at urlencode' værdierne.
Jeg vil nok anbefale at hive alle mærkelige tegn ud af de variabler du sender igennem deres system. Bedst ville være at du for hvert klik opretter et midlertidigt ID i en database, og ud fra den kontrollerer hvilket brugernavn den tilhører.