Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jesper passer på de kendte i Bangkok, hvad vil du vide?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Pedersen har et sikkerheds- og bodyguardfirma i Bangkok.
Når de kendte kommer til Asien, er det ofte Jesper de ringer til.
Jeg møder jesper om et par dage til et interview til Amino TV, så hvad vil du vide?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv arbejdet indenfor sikkerhedsbranchen med bl.a. personbeskyttelse for Røde Kors m.fl.

Hvor høj er standarden ifb. m. vagt og bodyguard uddannelserne i Bangkok sammenlignet med Danmark, og hvor god er deres arbejdsmoral samt disciplin?

Bliver vagtfunktionær og bodyguard uddannelser fra Danmark, taget for gode varer i Bangkok, eller i Asien generelt?

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode spørgsmål Rune.

Jeg har også fået lidt fra Twitter:

Kent spørger: @thorborg uddannelsen? Kurser og krav? Gerne fra dk. Steder hvor du kan finde brugbar Info omkring jobbet som bodyguard. 

Jepsen spørger: @thorborg hvad koster en typisk "session" med en bodyguard?

Det er først om 24 timer jeg skal snakke med ham, så kom glad med flere spørgsmål.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ikke tager helt fejl har han så ikke hans egen "skole" derovre hvor han tilbyder forskellige sikkerhedsuddannelser, bodyguard, taktisk kørekurser/VIP befordring osv?

Jeg var engang på vej ind i personbefordring og tænkte at man på et tidspunkt kunne supplere med limo/VIPbefordring og er ret sikker på jeg stødte på ham og hans virksomhed i den forbindelse.

Nå men jeg vil da gerne vide hvorfor han har valgt at placere sig i Asien/Bangkok? (Det var da vidst også et fint åbningsspørgsmål ;) )

Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg skal til Hong Kong til Sept - Dec og jeg har dyrket kampsport(Taekwondo og lidt MMA) i 6 år, og er uddannet kamptrop sergent med tilhørende kamptræning. Jeg ville høre om Jesper Pedersen også arbejder i Hong Kong og om han eventuelt kan bruge mig, da jeg har brug for nogle penge i forbindelse med med ophold. Jeg skal studerer love og indgangsmuligheder til Kina til videre brug af oprettelse af eksport virksomhed.

M.v.h

Kenneth

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kom han på ideen med sit firma og hvorfor lige Asien?

Har man seperat bodygaard uddannelse dernede end eks. europa?

er det danske mænd eller asiatiske bodygaard?

Det var det jeg gerne ville vide, håber det bliver et godt interview:)

 

God dag

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)