Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac eller PC, hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg har egentligt besluttet mig for at købe en MacBook PRO 13",  men ville lige høre jeres argumenter.
Hvad synes i er bedst, og hvorfor?:-) 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mac er helt klart de bedste valg, de den ikke man få virus, også alligevel. Men Mac er bare lidt lækre at arbejde på, Styresystem Mac OSX er super brugervenligt, og det køre bare super smooth. 

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv begge dele. Til bærbare enheder, synes jeg klart, at Apple er førende, men når der skal bruges ren regnekraft til 3D-programmer (AutoCAD, 3ds Max osv., som ikke engang fås til Mac OS) el. lign., er Windows-computere klart at foretrække.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det du snakker om? Mac kan sagtens få Virus. Det er rent faktisk bevist at man har kunnet åbne lommeregneren på Mac i safari, bare ved at gå til en hjemmeside. Det kan udvikles til en virus - hvor den downloader virusen i baggrunden og kører den. Så Mac kan sagtens hackes.

Ville helt klart sige PC med Windows 7 da det er det mest kraftige man kan få.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette er et dumt spørgsmål, og du vil få svar i alle vinde. Jeg har haft et hav af bærbar PC'er. Stationærer PC'er osv. Det har jeg stadig, men for snart to år siden besluttede jeg mig for at jeg skulle prøve en macbook pro 13". Dette har jeg aldrig fortrudt. Det virker bare, så hvis du ikke er en der skal programmere og alt muligt shit. Så tag en mac, den er virkelig stabil. Jeg har ikke haft det mindste problem med min at all! Det er simphelthen så bruger venligt at jeg ikke kan beskrive det! :)

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejde er Mac klart det bedste efter min mening.
Men til der hjemme, spil og sådan så vil jeg anbefale PC.

jeg har selv mac til både erhverv og privat brug. Og jeg har ingen problemer (: 

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er næsten det samme som at spørge om hvilken religion er bedst, kristendommen eller islam?

Min personlige holdning er at "it depends" hvis du skal spille computer og sådan ville jeg nok vælge pc, men de har begge deres styrker og deres svagheder.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne indskyde, som de andre skriver, hvis du skal bruge den til gaming eller lignende, er Mac dømt ude, til studie / arbejde er din WIN!

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste spil jeg spiller er Football Manager.. Jeg skal bruge min computer til studie :-)
Kan den bruges til det??:-) 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Football manager køre fantastisk på Mac, og så til Studier, så vil jeg klar vælge Mac.

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)