Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en prof. til SEO og til fornuftige priser! Nogle anbefalinger?

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Min liste var lavet på baggrund af den beskrivelse jeg gav, så hvis der tilføjes nogen til min liste er det mig selv der gør det, så din liste er for egen regning ;-)
At "hvis siden er opbygget fornuftigt" mener jeg er helt hen i vejret, hvis vi taler om et stærkt konkurrencepræget ord. Hjemmesiden skal selvfølgelig opbygges teknisk godt, men hvis det er "kun" fundamentet kommer du ikke til tops på stærkt konkurrenceprægede ord alene på grundlag af fundamentet. Der skal meget mere til. Se eksempler med søgeord som "SEO" og "Webbureau", som er bekendte for de fleste SEO-folk.

Undskyld jeg ødelagde din liste - jeg vil hermed gå igang med at bygge min egen så. Smile 

Mængden af stærkt konkurrenceprægede søgeord i DK er altså bare yderst begrænset. Selvfølgelig afhængigt af defineringen - men stadig.

Min holdning er bare at mange herinde på ingen måde behøver en SEO ekspert til +1000,- i timen for at ligge solidt øverst på deres søgeord. Der er en tendens til at SEO bliver gjort til en videnskab, som resulterer i at mange mindre erhvervsdrivende med behov for at rangerer med deres niche produkter tror de skal bruge uanede mængder tid og penge for at få resultater.

... og altså, jeg kan ligge på side 2 på Google ved "SEO", med en side der er 6-7 måneder gammel, som er drevet ved siden af mit studie på uni, og inden jeg gik igang med min afhandling lå jeg på side 1 - tankevækkende. Geeked

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Ja i allerhøjste grad... Jeg har været vinduespudser og mine vinduer var ikke de reneste i byen... jeg er programmør men har ikke tid til at lave mine egne projekter...

Og jeg er maler og mine vægge trænger gevaldigt til en overhaling. men jeg har ikke tid til at male for mig selv, er blevet for meget "SEO ekspert".  Det er vel hellere ikke så vanskeligt ? Se bare de mange bud her i tråden på forskellige SEO eksperter.

Det er måske godt der ikke er så mange maler eksperter ? Så er det også lettere at være god ved ”malertips

Men da der er mange klamphuggere indenfor alle brancher, ville jeg holde mig til de førstnævnte tilbage i tråden.

Men har trådstarter lidt tålmodighed, vil han ved at læse med på "sidelinjerne" kunne læse om de "gode" og de "onde" SEO eksperter.

Heldigvis blive mange af de "onde" skilt fra herinde, men ikke altid hurtigt nok, man må jo ikke hænge dem ud herinde.

Men nogle af dem er så dumme, at de selv sørger for egen fyreseddel, de kan ikke selv de mest basale ting

Siger maleren med ”malertilbud” eller ”godt malertilbud”? Kræver disse placeringer en SEO ekspert?

Hvis ja så vil jeg også kaldes SEO ekspert. Det er måske også lettere end at være maler. ?Wink

Nej "sandheden" er nok den, at SEO er "uhyggelig" mange ting.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Jeg giver dig delvist ret, og siger selv tidligere at de dage hvor der kun var få der var gode til seo i DK er ovre. Der er stadig nogle der er de bedste, og som muligvis kan løse nogle opgaver som du ikke kan. Mit gæt er også at priserne vil falde, når folk finder ud af at der findes mere end 2 i DK som kan seo. Indtil det sker, så betaler folk også for den tryghed som der findes i at lægge en opgave hos en certificeret ekspert. Den dag du bliver certificeret som en sådan, udover din pæne placeringer lige nu på Google, så finder du muligvis også en interesse i at hæve prisen. Fordi der findes trods alt stadig en masse dårlige håndværkere derude, og det betyder at de gode , trods alt, stadig kan hente en god timeløn.

Og når konkurrencen virkelig begynder at spidse til om nogle år, så får vi nok et mere tydeligt billede af hvem der er eksperter, og hvem der havde en masse tid til overs til linkbuilding.

Jeg har i hvert fald ingen problemer med at anerkende at der findes en del som er bedre end mig. Men ja, jeg kan også skaffe gode placeringer, og jeg er billigere end Rosenstand og Demib, fordi jeg er ikke anerkendt endnu.. ikke sådan på det helt store plan da.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ps:

Og så er det sikkert også sådan at Rosenstand og DeMib skal bruge 3 timer på at få en side på side 1 eller top 3, afhængig af konkurrence, hvor en som ikke er helt så god skal bruge 6 timer. På den måde udligner priserne sig selv. Man kan desværre ikke stille det så firkantet op som du gør, men tak fordi du skriver et indlæg der ligger op til at hele branchen skal ned i løn, det er kollegialt ;)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jimi

Som taget ud af min mund, er helt enig med dig. Problemet er grundlæggende at den megen fusk har gjort at danske kunder bliver vanvittigt procesorienterede fremfor resultatorienterede - og en del af den proces er så selvfølgelig tryghed, hvilket resulterer i et til tider skævt marked.

Det er på ingen måde for at skabe tvivl omkring resultaterne som "Guruerne" skaber, for de er helt sikkert vanvittigt dygtige, jeg synes bare personligt at mange tråde efterhånden gør det til en videnskab for den lokale vinduespudser at ligge i toppen på et søgeord som i princippet ikke kræver alverden. Smile

- For at stille det råt op ;-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :
Det er på ingen måde for at skabe tvivl omkring resultaterne som "Guruerne" skaber, for de er helt sikkert vanvittigt dygtige, jeg synes bare personligt at mange tråde efterhånden gør det til en videnskab for den lokale vinduespudser at ligge i toppen på et søgeord som i princippet ikke kræver alverden.

Jeg giver dig ret, men for uvidende er det jo en videnskab. Du virker som om at du har en skarp hjerne, og har lært hurtigt, tro mig det er ikke alle der gør det ( heller ikke mig , jeg er lidt langsom i optrækket, men arbejder hårdt )

En blikkenslager synes også hans job er pissenemt, men for dem der ikke fatter hans job, betaler de gerne en god timeløn.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

ps:

Og så er det sikkert også sådan at Rosenstand og DeMib skal bruge 3 timer på at få en side på side 1 eller top 3, afhængig af konkurrence, hvor en som ikke er helt så god skal bruge 6 timer. På den måde udligner priserne sig selv. Man kan desværre ikke stille det så firkantet op som du gør, men tak fordi du skriver et indlæg der ligger op til at hele branchen skal ned i løn, det er kollegialt ;)

Det er ikke fordi jeg mener hele branchen skal gå ned i løn, jeg mener bare at mange amino læsere risikerer at blive vildt afskrækkede fordi alting kommer til at virke langt mere komplekst end det måske i princippet behøver at være. 

Der er ingen tvivl om at nogle firmaer/personer har behov for eksperthjælp i den klasse vi her snakker om - der er bare også ufatteligt mange der kan klare sig med langt mindre midler og værktøjer. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Jimi Hove:

ps:

Og så er det sikkert også sådan at Rosenstand og DeMib skal bruge 3 timer på at få en side på side 1 eller top 3, afhængig af konkurrence, hvor en som ikke er helt så god skal bruge 6 timer. På den måde udligner priserne sig selv. Man kan desværre ikke stille det så firkantet op som du gør, men tak fordi du skriver et indlæg der ligger op til at hele branchen skal ned i løn, det er kollegialt ;)

Det er ikke fordi jeg mener hele branchen skal gå ned i løn, jeg mener bare at mange amino læsere risikerer at blive vildt afskrækkede fordi alting kommer til at virke langt mere komplekst end det måske i princippet behøver at være. 

Der er ingen tvivl om at nogle firmaer/personer har behov for eksperthjælp i den klasse vi her snakker om - der er bare også ufatteligt mange der kan klare sig med langt mindre midler og værktøjer. Smile

Men er den tid man skal bruge på at indsamle og teste viden på et, om muligt helt nyt område, ikke bedre tjent ved at fokuserer på sit kerneområde og skabe noget salg i butikken?

Regnskab og revision er også dyrt og umiddelbart forvirrende - Jeg ville simpelthen dø mentalt, hvis jeg skulle sidde og rode med det selv, og hvad er det så værd i sidste ende?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

Men er den tid man skal bruge på at indsamle og teste viden på et, om muligt helt nyt område, ikke bedre tjent ved at fokuserer på sit kerneområde og skabe noget salg i butikken?

Regnskab er også utroligt dyrt og umiddelbart forvirrende - Jeg ville simpelthen dø, hvis jeg skulle sidde og rode med det selv.

Du misforstår mig Mickel ;-) Jeg mener ikke folk selv skal klare det nødvendigvis. Men der er vel ingen grund til at få fragtet sine varer i bobleplast med 3 ekstra kuverter for sikkerhedens skyld, hvis produktet er lavet af plastik og når lige så sikkert frem til kunden i en almindelig kuvert Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :
Der er ingen tvivl om at nogle firmaer/personer har behov for eksperthjælp i den klasse vi her snakker om - der er bare også ufatteligt mange der kan klare sig med langt mindre midler og værktøjer.

Igen rigtigt . Men Amino kan jo ikke lave en disclaimer der hedder : " Seo er ikke nødvendigvis så svært i din branche, derfor anbefaler vi Martin eller Jimi fremfor DeMib "

Det må folk selv finde ud af, og som sagt så for mange er det en videnskab. Jeg synes det er forholdsvist nemt, og det synes du også, men andre ser på os som forskere :D

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)