Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har bogstaveligt nået min egen bund.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har bogstaveligt nået bunen af mig selv. Jeg vil så mange ting, og har en passion for gaming, programmering, og fotografering. 

Jeg går på en uddannelse med hjemmeside programmering, men føler bare ikke jeg kommer nogle vege med mit liv.

Hvis jeg 'bare' kunne, havde jeg valgt gaming og sociale liv frem for alting, men den mulighed tager man ikke 'bare', og den del med at starte virksomhed med programmering osv, er også meget nice, jeg føler bare ikke lige så stærkt for det, og kommer derfor tit i tvivel med mig selv om hvad jeg vil med det.

Er der nogle der kan friske mig lidt op, komme med nogle gode råd, eller noget? :(

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex.

Hvor meget mangler du af din uddannelse?

Du må endelige ikke give op, fordi du møder modstand.. Der er gode og dårlige perioder, og du er måske bare inde i en dårlig periode. men hvis du kæmper, så skal du nok komme ind i en god periode igen!

Man kan ikke bare give op hver gang man mister motivationen lidt..

Mvh Tobias.

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex Westergaard:
Er der nogle der kan friske mig lidt op, komme med nogle gode råd, eller noget? :(

Hej Alex.
Det er bestemt ikke særlig rart, det sorte mørke hul, der tager det gode humør og motivationen fra én.
Vil give Tobias ret. Op på hesten igen. Brug tid med nogle inspirerende mennesker. Gå nogle lange ture (hvor du kan tænke over tingene) Og mærk efter om du helt har mistet lysten til at starte noget op. Man skal virkelig brænde for det - ellers bliver det en sur pligt. Tal med venner og familie. Måske ser de dig slet ikke "på bunden" som du selv føler dig.

Håber du finder glæden tilbage!

Mathilde

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes heller ikke du skal droppe din uddannelse... det er vel altid rart at have noget man kan falde tilbage på, hvis man får dårlige perioder..

Jeg tror også du skal være heldig, hvis du kan leve af gaming, som du jo åbenbart ønsker - udover det sociale liv :-P

Jeg tager også selv en HTX og tænker tit på bare at droppe det og lave det jeg bedst kan lide, men jeg holder alligevel fast, da jeg ved det kan give nye muligheder senere hen..

Så mit råd er vel at du bare står fast indtil din uddannelse er afsluttet - så kan du jo tage den derfra :)

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad vær med at blive alt for frustreret af at nå bunden. Jeg har været der mange gange, lige fra at sidde i Danmark og ikke vide hvad jeg skal, til at sidde i et fremmed land og se økonomien forsvinde ud i luften.

Det skal man ikke være ked af. Livet er op- og nedture, og min egen tanke om mennesket er at vi fungerer bedst med at have problemer vi skal løse. Vi får det bare bedre af at opleve at vi kan komme fra bunden af og op igen, end aldrig nogensinde opleve både ned- og opturen.

Dog det reele råd jeg vil give er at du bør prøve så meget forskelligt som muligt. Lige pludselig vil du indse hvad det egentlig er du kan lide at lave. Jeg synes ikke man bør binde sig for meget på sin uddannelse, hvis man alligevel ikke føler for det. Specielt når det kommer til hjemmeside programmering hvor teknologien alligevel ændres på få år.

Gaming, programmering og fotegrafering er fedt, men er det det der virkelig sparker dig i r*ven?

Du må finde den følelse der gør at du føler dig i live. Passionen i dig, det der giver dig sparket og du får lyst til at arbejde døgnet rundt med det projekt. Den kan findes i alt fra at sidde på universitetet og læse matematik til at man skal dyrke ekstremsport. Hvad end det er, så vil du kunne finde en vej at kunne leve et liv med den passion.

Det har jeg i hvert fald selv gjort, selvom jeg har skulle gå rigtig meget igennem for at kunne gøre det til min livsstil.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

livet er tit meget hårdt man knokler der ud ad , man synes ikke man kommer nogle veje , men tit når man har knoklet og knoklet længere tid end man troet man skulle før man kommer nogle veje kommer man langt længere end man troet man ville komme vis man knoklet så det sidste mod målet og gevindets er tit det meste givtige som giver 10 gange igen og her gik man troet det måske kun vil give en lille smule at komme det sidste stykke før man kom i mål 

jeg synes slet ikke du skal give op , men vær sammen med dine venner giv den 110% i det man laver og det man er startet i , man har jo en energi tit i det , jeg tror også du brænder for at lave spændende hjemmesider , måske du skulle lave lidt spændende sjove sider lige det du brænder måske en gamning for en ven og imens laver dette opbygger du en side om en af dine hobbyer og du får lavet noget uddannelse relevant  

tit skal skrige lykke ud sig man kan , side udenfor i den friske luft lave opgaver mange laver lidt motion det giver mange glæde lige for bevæget sig i kort tid lige få pulsen , det behøver ej være det helt store bare man røre sig lidt , kan give meget mere harmoni i kroppen 

der er mange ting man kan gøre for at bevare sund kost betyder også meget for mig , plej kroppen gør noget ud ad sig selv

naturen betyder meget for mig

oplevelser i hverdagen betyder meget , smiler til en smuk kvinde måske købe tøj udsalg se flot ud , men man skal spare så man køber ikke dyrt 

meget af energien kommer hos mig tænke positive konstant vis der er modgang prøver jeg vende det til noget endnu mere positivt så modgang i stedet bliver med gang , jeg gennemgår alt hvad der giver mig mere energi og glæde og gør alle tingene på engang også kommer jeg videre i mit liv med endnu mere energi og glæde 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Gaming er dejligt og jeg har altid ment at leg er træning, så "træn" du bare løs ;) Men måske du skal gøre dig selv bevidst om hvor meget (og hvorfor?) du har brug for at game og være social. Hvis du på den ene side synes, at det er "ufornuftigt" at bruge tid på, men på den anden side rigtig gerne vil det, så finder du jo aldrig fred. Der er ingen - ja, det skulle da lige være ud over Amino her - der siger, at du skal være iværksætter lige nu. Dét skal du nok blive.

Hold fast i studiet, selvom det måske ikke giver mening lige nu. Der er masser af mening i din uddannelse. Og så vil jeg da også opfordre dig til at give dig selv fri til, at bruge tiden på at eksperimentere med teknologier, som du lige synes kunne være sjove at arbejde med. Altså kun hvis du har lyst naturligvis :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar allesammen.

Simon, du fangede mig ret godt, og jeg bruger alt min tid på gaming, når altså ikke jeg er i skole, sover, og sådanne ting.

Jeg har ligesom alle andre, et enormt behov for at være social og blive set, men mit behov er ikke fysisk kontakt, men mere at kommunikere, for sådan ikke at få 'alene' indblikket.

Nogle mennesker anser os gamere som typisk stereotyp som små fede laskede mennesker, foran pc'en med chips ned af maven og cola ved siden. Men jeg er ret aktiv, til forhold jeg gamer og køre bil.

Min pointe er, at jeg elsker gaming, og jo mere heg gamer, jo mere tilfreds bliver jeg. Lige indtil jeg skal på wc eller noget, eller se klokken, så vil jeg så voldsomt gerne have et fysisk socialt liv, med motion og "popularitet". Men mit behov ligger slet ikke sådan. (og snakker ikke seksuelt, for det er ikke mit problem...).

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud ville være, at du skal prøve at udfordre dig selv lidt mere. Hvis du elsker at game, kunne en ide så være, at koble gamingen til noget andet/mere? Fx anmelde spil, men på en anden måde og over fpr en anden gruppe mennesker, end du normalt omgås? Og ud fra nye vinkler? Der er rigtig mange, der 'bare' anmelder spil, men de gør det langt hen ad vejen på samme måde, synes jeg. Du kunne fint skærpe det kommunikative samtidig.

Jeg forstår din profil sådan, at du gerne vil til US. Hvad med at sørge for at komme det - helst med udgangspunkt i gamingen. Du skal prøve at drive det til andet/mere end alle mulige andre.

Det er fint nok, at du er grebet af at spille, men pas på at det ikke bliver for endimensionelt. Du skal også udfordre dig selv på andre fronter. Det skal vi alle, synes jeg, hvis vi bliver for grebet af det samme over længere tid. Hvad er det, der er så skønt ved at game, og som du ikke finder i andre sider af livet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)