Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har bogstaveligt nået min egen bund.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har bogstaveligt nået bunen af mig selv. Jeg vil så mange ting, og har en passion for gaming, programmering, og fotografering. 

Jeg går på en uddannelse med hjemmeside programmering, men føler bare ikke jeg kommer nogle vege med mit liv.

Hvis jeg 'bare' kunne, havde jeg valgt gaming og sociale liv frem for alting, men den mulighed tager man ikke 'bare', og den del med at starte virksomhed med programmering osv, er også meget nice, jeg føler bare ikke lige så stærkt for det, og kommer derfor tit i tvivel med mig selv om hvad jeg vil med det.

Er der nogle der kan friske mig lidt op, komme med nogle gode råd, eller noget? :(

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex.

Hvor meget mangler du af din uddannelse?

Du må endelige ikke give op, fordi du møder modstand.. Der er gode og dårlige perioder, og du er måske bare inde i en dårlig periode. men hvis du kæmper, så skal du nok komme ind i en god periode igen!

Man kan ikke bare give op hver gang man mister motivationen lidt..

Mvh Tobias.

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex Westergaard:
Er der nogle der kan friske mig lidt op, komme med nogle gode råd, eller noget? :(

Hej Alex.
Det er bestemt ikke særlig rart, det sorte mørke hul, der tager det gode humør og motivationen fra én.