Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overnatning i Berlin, anbefalinger?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg bidrage lidt til "Cafe og hygge"... det skal jo ikke være iværksætteri det hele :)

Min kæreste fylder snart 30 og min plan er at give hende en hyggelig og romantisk weekend til Berlin. Jeg har søgt efter hoteller i Berlin, men synes ikke jeg kan finde det helt rigtige.... Mon ikke der er nogen her på Amino der har været i Berlin og evt. kan anbefale nogle gode steder at bo?! :) ....Jeg søger et sted som ikke bare er "standard hotellet", men et sted hvor der er atmosfære og hygge.

Og når man skal besøge Berlin for første gang, hvad er så et must?!

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

The Ritz-Carlton Hotel, er helt klart et besøg værd :) Ellers er der ellington Hotel, tror jeg det hedder. Har hørt det skulle være rimelig godt :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input! Det var da godt nok nogle fantastiske steder, men økonomien har også lidt at sige :)

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var i Berlin for nylig, og jeg vil da helt klart anbefale jer at tage en tur op i TV tårnet. Der er en roterende bar og restaturant i toppen med kæmpe store panorama vinduer ud over hele Berlin. Vi kom sidst på eftermiddagen og spiste aftensmad der mens solen gik ned. Det var rigtig flot, og da solen var gået ned blev udsigten helt anderledes da det nu var mørkt og hele byen lyste op.

Jeg har hørt andre sige at det er alt for turistpræget, men det er jeg slet ikke enig i. Rundt om os sad der kun tyskere, og der var god plads. Serveringen var rigtig god, og priserne var overraskende ikke ret høje. For et måltid + dessert mener jeg at vi kom af med ca. 200-250 kr. per person ud over drikkevarer. Men vi valgte heller ikke de dyreste retter skal det dog siges.

Det koster et beløb at komme op i tårnet og der kan være ventetid fordi der er et maksimum antal mennesker som må være deroppe på én gang, så kom i god tid. I skal også være forberedte på at tasker bliver tjekket (Dvs. åbnet og rodet rundt i) af sikkerhedsgrunde.

Når så man er kommet derop er der 2 etager, den øverste er restauranten og den lige neden under er bare en udsigtsetage hvor man kan gå rundt og kigge. Der er også en bar. Hvis man beslutter sig for at ville spise der, så går man bare ovenpå og får et bord.

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var i BERLIN i efterårs ferien, og vil helt klart anbefale dig at finde hotel i "øst BERLIN". Det er billigere, og det er der sker noget!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)