Vi vil gerne holde ”Danske Dage i Tyrkiet / Didim” i september. Didim har 43.000 indbyggere, mellem juni og september opholder mere end 450.000 turister. En god mulighed for at præsentere danske produkter. Kan måske nogen anbefale gode danske produkter?
1. dansk rugbrød 2. Georg Jensen Ure 3. Camilla Skovgaard sko 4. Poul Kjærholm møbler 5. Jacobi Copenhagen
Der er nok flere af disse produkter som man ikke får lov til at sælge fordi de kræver spec. setup.
Man skulle nok prøve og finde nogle ukendte danske produkter. Og en spec. ide kunne jo være at man bestilte det til levering i Europa når turinterne kommer hjem.
Så skal de ikke slæbe på det hjem og de bestiller måske en anden gang. Der kan jo også blive noget med told både til og fra tyrkiet hvis det skal sendes.
Vi søger stadig danske produkter. Det forbløffede mig at ingen kender danske produkter. Men hvis du kender nogen, vil han/hun sælge sin koncept, og skabe vækst, du er altid velkommen til at kontakte os.
syndes din ide er genial faktisk men kender desværre ikke rigtig nogle danske produkter lige nu og her men hvis jeg kommer i tanke om nogen skal jeg nok sige til