Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode affliate partnere

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget man skal være specielt opmærksom på, når man kaster sig ud i Affliate reklamer. Kan de sige nej til at have deres reklamer på min side? Kan jeg omvendt styre hvem jeg reklamer for på min side?

Nogle tips fra erfarende folk?

/Steen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen W:
Kan de sige nej til at have deres reklamer på min side?

Ja, annoncøren kan fravælge websites

Steen W:
Kan jeg omvendt styre hvem jeg reklamer for på min side?

Ja, du vælger selv de kampagner du vil køre

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også klart at du skal satse på betting sites - da det jo er oplagt til din side. De kan give et rigtigt godt afkast på sigt.

Der er typisk 2 måder at gøre det på, den ene er CPA (Cost Per Action) hvor du får et en' gangs beløb for hver bruger du henviser som indsætter penge, typisk $50-$100 pr bruger. 

Den anden er revenue sharing deal, hvor du får procenter af hvad dine unikke signups taber på betting siderne, typisk 10-40%. Denne model løber så længe at brugerne er aktive bettere - resten af livet og bliver som regel udbetalt en gang om måneden.

Du skal bare være opmærksom på at de sider du laver aftaler med har dansk spillelicens. Det kan du se på spillemyndighedens hjemmeside - http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1976604

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi - NAMoffers - har helt sikkert også lidt kampagner som vil passe til dit segment. Skriv gerne en PM - så tager vi den derfra :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)