Er der nogen der har erfaringer med at lave timeregnskab på sin hjemmeside? Jeg kunne lave mig at lave et login på min hjemmeside, hvor timerne og måske materialer hos de foskellige kunder kunne registreres. Jeg ved godt at der findes smarte apps og online løsninger, men jeg er mere ude efter en engangs invistering.
Det at kunne registrere en møde- og gåtid og måske også udregning af de samlede timer, burde ikke være så svært for en programmør.
Men det er jo ikke gjort med det. Hvis du skal bruge registreringerne effektivt til f.eks. lønberegning, har du også behov for at kunne beregne eventuelle forskudttidstillæg, overarbejdsbetaling osv.
Den del er mere kompliceret - ikke mindst for dig, da du meget præcist skal kunne stille krav til alle de tænkelige muligheder, der f.eks. findes i en overenskomst og i lovgivningen. Derudover skal du have mulighed for tilretninger, når der ændres i gældende love og regler.
Det har jeg desværre ikke, men skulle du finde en løsning ville jeg også være interesseret. - De systemer jeg har fundet til den slags, er til mit brug skudt langt langt "over målet", samtidigt med at der tit er helt banale ting som man alligevel ikke kan. - Det har længe undret mig, at der ikke er nogle af de proffessionelle IT-firmaer der dyrker det mere. - Et lille system der kan overføre timer fra en ugeseddel på nogle "sager" "opgaver" og tælle dem sammen bagefter. - Hvor svært kan det være at lave? :)