Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder min arbejdskraft

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Først og fremmest håber jeg, jeg har fået postet det her indlæg rigtigt.

Jeg er en ung mand på 19 år som netop er blevet færdig med min tømrer uddannelse. Dog står jeg nu uden arbejde, da min læreplads har fyret at hav af mennesker, da de ikke har opgaver nok. Derved søger jeg et nyt arbejde.

Derfor er mit første valg også et Tømrer arbejde. Dog vil jeg ikke have noget imod at tage et andet arbejde. Dels for at prøve noget nyt, og dels fordi jeg ikke bryder mig om at ligge der hjemme hele dagen:

Andre jobs der kunne have min interesse kunne fx være noget kurèr (Har kørekort kategori B) eller noget kundeservice. Det skal dog siges jeg ingen erfaring har inde for disse 2 områder, men har nemt ved at lære og giver mig altid 100 % i arbejde.

Mangler du en mand til et andet arbejde, må du meget gerne skrive til mig, da jeg pt. er åben for alt.

Jeg er PT. bosat hos mine forældre i Solrød 10 km Nord for køge og 20 km syd fra KBH.

Hvis en kunne bruge en ny tømrersvend, eller en mand til noget andet, må du meget gerne kontakte mig og jeg vil sende dig mit CV eller flere informationer.
Jeg kan kontaktes via PM, da jeg ikke vil offentlige gøre mit telefon Nr.   

Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Har lige læst dit opslag, og jeg har muligvis noget til dig. 

Det er adhoc arbejde med montering af Skilte og bannere for min virksomhed og muligvis noget mere. 

Smid mig en mail på cg@weboost.dk og lad os tage en snak.

Mvh 

Christian 

Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg kunne muligvis godt bruge en tømmer, du må gerne ringe til mig på 27199933.

Best Tirsdag mellem 13-16.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - 


Tak for jeres svar. 

Jeg er stadig åben for flere forslag hvis der skulle være det.

 

Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har akut brug for en tømmer der vil være arbejde ca 8 måneder frem. Så er du en, eller kender du en/nogle, så kontakt mig venligst på 27199933.Det drejer sig om opsætning af solceller. Der er opstart i morgen/Torsdag :)

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

øv. hvis du kan bruge en som ikke er uddannet tømmer men kan holde på en hammer og skruetrækker må du godt sige til ;)..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)