Hej Amino''er. ![]() Jeg skal bruge et webhotel med min. 5 GB plads. Der skal være mulighed for cronjobs i hostingen og gerne Cpanel kontrolpanel. Webhotellet skal bruges til et system, hvor kunder uploader filer/billeder via en hjemmeside. Jeg overvejer selv Surftown''s Premium pakke, hvor man får 10 GB + telefonsupport for 199 kr./måned. Hvad siger I? Mvh. Anders. |
Webhotel
|
Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk
Hey keysersoze. Tak for tilbagemeldingen - jeg kigger på det ![]() Er der ellers nogen der har erfaring med Gigahost.dk? // Anders |
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg har prøvet sindsygt mange webhoteller... Bl.a. Wannafind, One, Surftown, Gigahost, Web10, Enavn... Jeg har de seneste 7-8 mdr. været hos Servage, deres support er genial (der svares altid inden for 10 min.). De har så mange funktioner i deres kontrolpanel, og udvikler hele tiden nye spændende ting... Alle de der webhoteller der skriver de har fri trafik, de har det ikke alligevel... Hos Servage får du 3600 GB trafik om måneden, så det skal være et kæmpe site hvis det skal bruges. Det er det perfekte webhotel for mig... Brug evt. min kuponkode, og få 25 GB mere plads: |
/Shock
Ja, det burde jeg selvfølgelig have sagt... Overvejede også lidt om jeg overhoved skulle poste kuponkoden. Jeg synes faktisk at det får mit indlæg til at virke utroværdigt, fordi folk tror at jeg kun skriver gode ting om Servage for at få gratis hosting. Brug den, eller en af de mange andre... Eller lad vær :-) |
/Shock
Det er da fuldstændig vanvittigt!! ![]() |
|
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk