Hvor kan jeg finde de bedste wordpress themes?
Tilmeldt 4. Mar 12
Rajus6
Skrevet
09-04-2012 kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej folkens!
Jeg vil høre, om der er nogen, der kender til nogle sider, hvor jeg kan finde gode wordpress themes? Prisen må helst ikke overskride 500-600 kr.
/Rasmus
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Sune Viberg
Skrevet
09-04-2012 kl. 19:08
Svar
På themeforest.net, de har nogle virkelig gode nogen, og de ligger på omkring 200,- :) Har selv købt et tema der :)
Mvh Sune
Svar
Find en god og billig backup løsning her!
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Jeg vil gerne anbefale Studiopress med deres FrameWork Genesis. Det ligger langt over kvaliteten af mange themes fra themeforest og lignende, og så er deres support hurtig og hjælpsom.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-04-2012 kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg har faktisk tidligere idag skrevet en anmeldelse om designet 'Canvas', fra WooThemes. Det er nok et af de mest populære designs som er premium, og WooThemes har rigtig mange fordele.
Canvas wordpress design anmeldelse
Svar
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Hej Rajus6 :)
Jeg har skrevet en artikel, med links til hvor du kan købe nogen flotte temaer (og jeg vil tro, at der er meget få der overskrider 500 - 600 kr.).
Ellers har jeg også skrevet en artikel, med 5 gratis temaer - du kan jo være heldig at finde et du bryder dig om, som er gratis.
Håber du kan bruget det :)
Svar
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk .
Tilmeldt 4. Mar 12
Rajus6
Skrevet
09-04-2012 kl. 20:20
Svar
Svar
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Jeg synes det er et vildt fedt tema! :)
Svar
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk .
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-04-2012 kl. 20:41
Svar
Synes det er mega fedt, men jeg har set en del hjemmesider med det. Desuden er det mega godt til anmeldelses-site, da man kan give stjerne ;-D
Svar
Tilmeldt 4. Mar 12
Rajus6
Skrevet
09-04-2012 kl. 20:45
Svar
Casper Jensen - Synesgodtom.org: Desuden er det mega godt til anmeldelses-site, da man kan give stjerne ;-D
Præcis :)
Svar