Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt vild langsomt...

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hej brugere

Vi har i dag tweaket nogle ting på vores webserversoftware (efter at have haft besøg af Lundsbye Smile), så surf gerne meget rundt og se om det har hjulpet lidt.

Derudvoer har vi sammen med Lundsbye startet på en process der i fremtiden kan hjælpe os med være bedre i stand til at finde kilden til dette og mulige fremtidige issues.

Jeg kan sige at det kører lagt hurtigere i dag end det gjorde i går, så Lundsby´s små tryllerier virker.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, jeg er nu ned på ca. 10-12 sekunder - ikke minutterStick out tongue

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Det var super lige at kigge forbi, den lille ændring vi lavede skulle gerne betyde at debatten får optil fire gange så mange hestekræfter at rutte med!

Vi ved ikke præcist hvad der skete igår, men vi har en hypotese, hvis den er rigtig burde det ikke ske igen.

Derfor er det vigtigt at I bruger Amino, så meget som muligt ikke bare som læsere men også som skrivere. Det kan være en god ide, også at få sine venner på Amino, hurtigst muligt, så vi kan finde ud af om problemet er løst :-)

Som Jacob skriver, så er arbejdet med Amino's performance langt fra overstået og vi vil i fremtiden lave endnu mere tuning, samt få bygget et setup så performance problemer kan håndteres relativt hurtigt og smertefrit.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby I Kiss You!!!!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Vi har i dag tweaket nogle ting på vores webserversoftware (efter at have haft besøg af Lundsbye Smile), så surf gerne meget rundt og se om det har hjulpet lidt.

Det er blevet meget bedre i dagBig Smile men det var også helt godnat i gårSad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Lundsby I Kiss You!!!!

Hmmm tror jeg nøjes med 5 StarStarStarStarStar....... Selv om meningen nok er det samme.....

/Henrik

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Lundsby I Kiss You!!!!

Tak, tak, det er jo ihvertfald bedre end prygl!

Det var super, at vi så hurtigt kunne se resultater, nu glæder jeg mig til at hjælpe med at gøre Amino endnu hurtigere, der er en masse muligheder få sitet en god del hurtigere, faktisk er vi kun lige begyndt :-)

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby: Kan du fortælle lidt om hvad problemet er/var? Det er lidt spændende at følge med når man selv arbejder med ".NET stakken".

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Også store tak fra Manila skal det lyde :)....Joe Bradley Tester er en glad mand, nu kan han fokusere på at få de næste 55 opgaver som ligger i pipelinen bragt i orden.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her.. Ofte er der mega lang tid for at loade bare forsiden.. Andre gange en 500 Internal Server error. 

Nogle gang kan man slet ikke svare på indlæg.. Skype-Surprised

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)