Hejsa Har brug for et godt råd og tyer til hjælp hos erfarende folk med kenskab til SEO:) Jeg overvejer kraftigt at købe et link, har dog ikke erfaring nok til at kunne vurdere værdien af det. Vil det have nogen værdi for mig at købe et link hos www.dkbs.dk > om DBKS >links>Peptalkere/foredragsholdere. Selvom om der måske ikke er mange der finder frem til website www.torbenrif.dk igennem dkbs, har det så ikke en god værdi alene i deres pageranking, meget trafik og relevansen mellem vore sider.. Jeg mener, vil det i sig selv ikke påvirke min pageranking og placering ved en google søgning på en måde der er værd at betale for?? Hvad vil værdien for sådan et link være i kroner og ører? Jeg er nystartet og har ikke et stort budge - hvor får jeg mest ud af pengene markedsførings mæssigt? Jeg skal lige sige, at jeg er ved at få udarbejdet en analyse/rådgivnings plan af websitet.. Men det hjælper mig jo ikke med vurderingen af linket;) |
Hej Anette
Jeg har ikke mulighed for at vurdere, hvilken relevant trafik linket vil generere, da jeg ikke har adgang til tallene.
Men det er et rigtig fint link, SEO mæssigt.
Siden har en PR 4, hvilket er fint.
Det er et regulært link med ordentlig tekst rundt om.
Og det er også et relevant link.
En rimelig pris kan være alt fra 600,- til 6.000,- om året helt afhængig af udbud og efterspørgsel og de data jeg ikke kender for trafikken.
Venlig hilsen, Christian