Hej, Jeg skal bruge et tilbud på ovenstående, men mener at kunne huske at der engang var et sted hvor man kunne oprette sådan en annonce og så efterlyser/folk kunne byde ind, er det afskaffet eller er dette det rigtige forum? Ellers må en admin flytte/slette indlægget :) Men det drejer sig om en helt simpel webside, med mulighed for præsentation, evt. lavet i wordpress, der skal ingen fancy-moduler kobles på, kun tekst og lidt billeder, det er mere designet jeg er ude efter. - HVis en eller flere er villige til at byde ind med et logo eller tilbud hertil, og meget gerne et komplet tilbud på både webside samt logo, som ligeledes skal kunne bugres til brevpapir samt visitkort, ville det være perfekt. Kan der kobles en gang SEO indover også ville det også være et foretrække, men det hele handler om det tilbud der dukker op. Hvis der er flere spørgsmål så skyd endelig, ellers kontakt mig evt. via mail: henrik@vagcars.dk På forhånd Tak! MVH Henrik |
Hej Henrik,
Du får med garanti en del tilbud gennem tråden her. Det forum du efterlyser er Amino Freelancer, som du kan se her
Fortsat god dag..