Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på splinterny artikeldatabase modtages

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

albanozzz:
Desuden synes jeg at 1 afsnit i fanebladet "om os & regler" er lidt rodet mht. formateringen af teksten.

Siderne er nu splittet op så der er 2 forskellige sider. En med Om os, og en med regler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19

jeg synes siden den holder og den er en flot side Big Smile

dette her ville jeg forbedre på din side 

social logoer så man kunne dele din side synes om let på de social medier såsom google plus , facebook og twitter dette kan også hjælpe en i serp

betingelser ved oprettelse bruger kunne jeg ikke se da jeg oprette mig , god ide man skal godekende nogle betingelser som forfatter af din side , når man opretter sig , jeg kunne kun se der stod noget på siden om jer .

give karakter af artikler ville jeg også synes var en god ide , det kunne skabe lidt mere aktivitet på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Mikael christiansen:
jeg synes siden den holder og den er en flot side

Tusinde tak for din feedback, Mikael. Jeg kigger på det lidt senere! ;-) 

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:34

Billedteksten er "unavngivet" :(

Og så savner jeg at vide hvem der er bag siden, samt baggrunden for siden. Det er sådanne ting jeg kikker på når jeg skal vurdere seriøsiteten bag en side.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:51

Generelt er det en fin side, dog mangler du at få oversat temaet, men det går jeg ud fra, at du allerede arbejder på? Den hover-effekt du bruger i menuen er ikke lige min stil, men det er jo en smagssag (for mit vedkommende havde det dog været nok, at det blot var teksten, der skiftede farve).

Der er også lidt stavefejl rundt omkring, blandt andet står der Udigiv på Super Forfatter-siden, så du skal lige have læst korrektur. Udover dette er det en fornem side - held og lykke med projektet! :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07

Nicolai Busekist Ohlsen:
Generelt er det en fin side, dog mangler du at få oversat temaet, men det går jeg ud fra, at du allerede arbejder på?

Det kan du tro. Jeg har sendt designet til en ven som er i fuld sving med at oversætte det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38

Mikael christiansen:
give karakter af artikler ville jeg også synes var en god ide , det kunne skabe lidt mere aktivitet på din side

Der er nu sat karakterer i bunden af alle artikler :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23

Andre der vil komme med lidt feedback? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

Mikael christiansen:
betingelser ved oprettelse bruger kunne jeg ikke se da jeg oprette mig , god ide man skal godekende nogle betingelser som forfatter af din side , når man opretter sig , jeg kunne kun se der stod noget på siden om jer .

Jeg synes ikke betingelser er så vigtige igen. Der er en side som indeholder reglerne for en artikel, og jeg tænker vel at det er fint nok?:-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)