Hej Aminoer. Jeg læser på universitetet hvor vi sidste år havde et fag i innovation, hvor målet var at lave en forretningsplan over en tænkt virksomhed, som vi skulle eksamineres i. Opgaven var en gruppeopgave. Jeg gik sammen med 3 bekendte (det var et valgfag, så ikke nogle der er tætte på mig), og jeg havde en ide som vi gik igang med. Ideen var dog ikke noget jeg på daværende tidspunkt tænkte jeg ville gøre noget konkret ud af, men efter vi gik igang fik jeg blod på tanden. Ideen var ene og alene min, da jeg fik den efter at have arbejdet i udlandet hvor et lignende koncept fandtes. Et år senere står jeg nu med en god veninde og kollega og er klar på sammen at starte virksomheden op. De 3 andre jeg skrev med, og jeg selv, har aldrig været alvorlige om at starte den op. Dog tænker jeg nu, er der en form for interesse konflikt nu de er med i opgaven, og hvordan kommer man uden om den?
Mvh Iværksætterne |
Hej, kan du ikke tage kontakt til dem og lige informerer dem om at du vil starte det op og hvordan de har det med det?