HVORFOR I anledning af lancering af et nyt produkt vil vi gerne videreudvikle konceptet og tilføre en synergieffekt, der skaber større værdi for kunden. Produktet vil samtidig blive mere relevant – og derved mere attraktivt for kunden. HVAD Produktet / konceptet er en kombination af flere eksisterende produkter/kompetencer. Som mange ved så er WideEyes´ kernekompetence visuelle præsentationer af virksomheder og deres faciliteter, hvor vi bl.a. bruger højkvalitets 360 grader panoramabilleder til at producere interaktive rundture, hvor gæsterne selv har mulighed for at gå på opdagelse, og danne sig et indtryk af fx en restaurant. Vores vision er at producere visuelt overbevisende markedsføringsmateriale vha. nyere internetbaseret teknologier. Det nyeste tiltag bliver en variation af 3d flash kataloger – som dem vi kender fra ipaper og zmag. WideEyes´ tilgang til denne teknologi er at gøre katalogerne lidt mere avanceret og interaktive ved at inkludere andre medier. Dette kan være at inkludere alt fra 360 grader panoramabilleder, til 360 grader produktpræsentationer, flash animationer (eks. Reklamer) og mindre filmklip. MÅLGRUPPE Tidligere erfaringer gør at vi i første omgang vil henvende os til restaurationsbranchen. Det er der flere grunde til: 1) Der er mange restauranter, og interiør så vel som eksteriør spiller en stor del af helhedsoplevelsen for kunderne. 2) Med en flot og indbydende præsentation har restauranterne mulighed for en mere effektiv markedsføring overfor potentielle kundeemner. 3) Kunderne får et bedre indblik i restaurantens tilbud. 4) Der er som regel kun 1 beslutningstager i en restaurant – dvs. hurtig beslutningsproces. PRODUKT Der udarbejdes et tilbud til |
virtual tours er fede, og jeg kan se dem for mig i mange
sammenhænge.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig et
samarbejde, hvor jeg laver tekst og den grafiske del af brochurer, mens du laver
den levende del.
Sproget er min legeplads, og jeg kan
dreje ordene lige så meget, som du kan dreje dit
kamera.
Hvis du er interesseret i at
samarbejde med mig, må du meget gerne ringe mig op, så vi kan aftale et møde
omkring det.
Hans Stokholm
Kjer
Kjers
Kommunikation
www.kjers.com