Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For arbejde før jeg starter virksomhed- har allerede lavet lidt. GODE RÅD søges!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sbdg
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Jeg har i længere tid gerne selv ville starte min egen virksomhed, men af økonomiske grunde har jeg ikke kunne komme igang før nu. Da jeg gerne ville have alt gæld væk inden jeg starter.

Jeg er uddannet sælger inden for dame tekstil.
Har et rigtig godt kendskab til hvad kunderne sætter spørgsmål.

Jeg vil opstarte en internet forretning. Dog stadig have et arbejde ved siden af.

Min plan er, at lave en hjemmeside med salg af modetøj.
Målgruppen er:
Mænd+ kvinder
16-25år.
Økonomisk skal være mellem lønnet, eller studerende.(Pris klassen).

Mine leverandøre vil være nogle af mine egne mærker, som jeg får produceret i Tyrkiet(Har gode kontakter samt familie i Tyrkiet, som hjælper med dette). Dog vil jeg også stille krav til produktionen.
Samt nogle danske og svenske mærker, jeg vil dog gerne undersøge hvad markedet har, at byde på.
Basic, vil dog være mit eget mærke, jeg vil få prøver at mine leverandøre. Som jeg vil finde i samarbejde med en der i forvejen, har en tøjbutik i tyrkiet.
Mit lager vil være hos noget familie i starten, et værelse som de alligevel ikke bruger.

Jeg vil selv stå for alt kunde support, lave faktura mm.
Jeg vil selv stå for regnskabet, men vil have lidt hjælp fra en revisor i starten.

Det skal lige sige har været til informationsmøde hos told og skat, for ny startede selvstændige virksomheder.

- Hvor meget skal jeg lægge tilside af kapital hvad er din erfaring?
- Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg får tilbud ang. af internet webside/min side hjemmeside.

Om nogle år skal virksomheden dog flytter til Tyrkiet sammen med mig, hvor der vil være salg af noget af tøjet i min familie´s tøjbutik.

Derved vil vi kunne holde på kunderne, som også kan bestille online dog ikke kopivare :)

Håber i kan hjælpe mig lidt videre :)
Min tidsplan vi sige oktober næste år opstart.
Jeg tager også på iværksætter kurser, som de tilbyder i byen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)