Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer sælges...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide er ikke noget værd i sig selv, det er eksekveringen af en ide der giver værdi.

Fra horsens
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 39
Fra  RAS CREATOR Skrevet kl. 12:32 | Låst

Som du nok kan læse i mit indlæg står der bare navne på tingene, og selve måden hvordan hver ting er og hvordan det virker, står der jo ikke...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:37 | Låst

Ronni @ 4. Mobil telefon for svagsene og bilde.

Ordblinde måske :)

Sorry - den lå ligetil :)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:56 | Låst

ronni sørensen:
Som du nok kan læse i mit indlæg står der bare navne på tingene, og selve måden hvordan hver ting er og hvordan det virker, står der jo ikke...

Jeg har ikke noget erfaring med ideer til fysiske produkter, men jeg vil også mene at ikke har nogen værdi før du har en prototype på det. De tekniske ideer mener jeg stadig ikke har nogen værdi med mindre de er blevet eksekveret. At der står på skrift hvordan de ville virke ændrer ikke på dette.

Fra horsens
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  RAS CREATOR Skrevet kl. 13:30 | Låst

Forstår ik lige hvad du mener ?

Fra horsens
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  RAS CREATOR Skrevet kl. 13:32 | Låst

Nej det er ikke som sådan til ordblinde men kan dog nem bruges af en som er svær ordblind.

Fra horsens
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  RAS CREATOR Skrevet kl. 13:36 | Låst

nogle af tingene har været igemmem patent og en værdi er nogle ting er der sæt en ca. pris hva de er vær fra et firma i århus som undersøger sådan nogle ting, og har solgt flere ider for.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 13:44 | Låst

Hvordan vil du kontaktes? Har nogle partnere der måske kunne være på.. Jeg regner med at du har rettigheder til software, eller hvordan? Bare så jeg forstår dit indlæg..

Fra horsens
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  RAS CREATOR Skrevet kl. 13:59 | Låst

Er kun ude på at sælge iderne, og den som køber har rettigheder til iden. dette er et hobby arbejde, dirver et firma ved siden af men meget gang i, og derfor har jeg valdt at sælge disse ider fra 1 til 16. Den der køber har den fulde ret til at lave om på en ide som man har købt.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:02 | Låst

ronni sørensen:

Er kun ude på at sælge iderne, og den som køber har rettigheder til iden. dette er et hobby arbejde, dirver et firma ved siden af men meget gang i, og derfor har jeg valdt at sælge disse ider fra 1 til 16. Den der køber har den fulde ret til at lave om på en ide som man har købt.

Det klare du ikke særlig godt. ;)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)