Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan prissætter jeg mit produkt?

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så kun windowsbaserede computere der kan benytte sig af jeres produkt og i det tilfælde har i så i tankerne at gøre det muligt for MacBook brugere også?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring 500 kr. 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sige 750 kr. Smile

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

du siger bare til hvis det er noget i vil have produktieret i udlandet :) 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle sammen :) 

Kasper, ja der vil være mulighed for at bruge produktet til alle former for computere såfremt vi kan få en aftale med Apple om at bruge deres oplader stik :) 

ImportKina jeg siger mange gange tak for tilbuddet :) Jeg vil højst sandsynligvis kontakte dig om flere oplysninger :) vi skal bare lidt længere i faserne, inden vi flytter produktionen til udlandet. Du må meget gerne sende en besked med kontakt oplysninger osv. :) 

Mvh 

Mikkel & co 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok ofre omkring 300-600 kr for sådan et produkt.

Jeg har en stationær, som jeg bruger som min primære.
Yderligere har jeg så min bærbar, som jeg kun bruger til undervisningen og hjemmebrug, som så gør at jeg altid er i nærheden af en stikkontakt og min computer kan oplades :-)

Hvis jeg skulle købe jeres produkt, ville det nok være fordi jeg ville se produktet som en lille "fordel" og ikke et must - derfor den lave pris :-P

Håber I gutter kan bruge det til noget og held og lykke med projektet!  

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Kevin :) 

Idet du bruger din stationær som din primære computer er det svært at sætte sig ind i situationen "efter vores mening". Vi er alle tre studerende og er altid på farten med vores computere, hvilket giver os mulighed for at udnytte de ekstra timer uden en stikkontakt. Det kan også være en kæmpe fordel for forretnings rejsende, egentlig er det en fordel for alle der er træt af den korte leve tid på deres computere og bare gerne vil have lidt mere fleksibilitet :D 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høpner,

Det er rigtig fedt, at I gerne vil opnå erfaring i stedet for penge. MEN!

Det er altså rigtig farligt at sige produktionsomkostning + 10% f.eks. I vil få udgifter til markedsføringadvokater, revisorer og garanti/reklamationssager.  I er simpelthen nød til at regne på det, ellers ender i med at i taber penge hver gang i laver et salg.  

Ellers lyder det som et fedt produkt og jeg kan sagtens forestille mig, at jeg ville give 999,95,- for sådan et produkt :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denni 

Vi siger mange tak for dit svar :) 

Vi har den økonomiske del liggende i baghovedet, men det er kun til at dække u forudsete udgifter. Så prisen kommer nok til at ligge på mellem 700-800 kr. uden at slå helt fast hvad den kommer til at koste :) der er meget der kan rykke sig endnu ;)  

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 6 (55 indlæg)