Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne optaget, e foran?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 02:30

Remydk:

Jeg ville nu bruge bindestreg i URL'en. Her kan du se hvad Matt synes omkring dette.

&feature=related" target="_blank">
&feature=related

jeg vidste slet ikke man kunne bruge underscore i url? unoeuro vil ikke lege med den indtastning :)

ja det virker bedre at have underscore i url, kan også bedre lide at der er gjort noget for at vise googleordet man syntes er vigtig. I dette tilfælde e-reklamefilm, hvor keyword reklamefilm står alene, om google kan læse ereklamefilm ligeså godt er jeg ikke helt sikker på, så satser nok på bindestregen så!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:54

Thomas Clausen:
jeg vidste slet ikke man kunne bruge underscore i url?

Det kan du sagtens i URLs - men ikke i et domæne. Og det kan IKKE anbefales at benytte underscore i URLs. Brug bindestreg.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 03:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Jeg er ked af at måtte sætte en stopper for din begejstring. Jeg har lige tjekket dit ord: reklamefilm i seomoz (et værktøj til at bedømme konkurrencen) og her får jeg nogle lidt andre tal end dig.
Konkurrencen på ordet er 43% - der er 590 der søger direkte på ordet om måneden og 49,500 er hvor mange der har foretaget en søgning med ordet i bare for marts måned.

Jeg håber at du kan se denne information som en hjælpende hånd i stedet for et surt opstod med rettende informationer :)

Held og lykke med dit nye site ;) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:38

Mai Smidt:

Hej Thomas,

Jeg er ked af at måtte sætte en stopper for din begejstring. Jeg har lige tjekket dit ord: reklamefilm i seomoz (et værktøj til at bedømme konkurrencen) og her får jeg nogle lidt andre tal end dig.
Konkurrencen på ordet er 43% - der er 590 der søger direkte på ordet om måneden og 49,500 er hvor mange der har foretaget en søgning med ordet i bare for marts måned.

Jeg håber at du kan se denne information som en hjælpende hånd i stedet for et surt opstod med rettende informationer :)

hej det har du helt ret i, jeg fik lavet en klassisk begynderfejl og glemte at sætte den til exact match.

nå pyt skidt med det. trods alt stadig billige lærepenge :) 

tror jeg vil target 'reklame' eller 'reklamebureau' istedet og så se om jeg kan få et reklamebureau eller andre der arbejder med reklamer til at smide en viral film på der kan genere noget trafik til dem for lidt klikpriser :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:22

Mai Smidt:

Hej Thomas,

super godt du lige nævnte det, havde ikke fået krydset af i exact match.

det gav samtidig anledning til at få gennemtjekket andre domæner, om jeg har glemt at krydse af det rigtige sted.

der var et par stykker, så nu er der ryddet op og et par andre gode domæner er hjemkøbt, det har sparet mig en del arbejdstimer og jeg kan arbejde fokuseret de helt rigtige steder nu :)

5 stjerner 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 05:04

Fedt at du allerede nu har lært noget af det og har tjekke noget af dit tidligere arbejde og fået sparet dig selv for tid og penge.

Tror vi alle får lavet nogle fejl som vi kan lære af - tvivler på at du laver den her fejl så ofte fremover.. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)