Ja lige præcis, mange bække små... og der er desværre opstået rovdrift på leads, dvs. vi andre der har seriøse sites må finde os i at enten bliver en kampagne lukket pga. misbrug, eller også tømmes budgettet hurtigere og hurtigere nu.. Så 10 kr. for endnu en konkurrent som 123Klaus skriver... ikke om jeg gad. |
Men skal det tolkes i den retning, at du gerne ville have en konkurrent mere, hvis du fik 50-67 kroner for ulejligheden?
Jeg er lidt overrasket over, at nogle "forretningsfolk" er så bange for konkurrence. Næsten alt hvad jeg har lavet, er blevet kopieret i et eller andet omfang. Jeg var for eksempel en af de første, hvis ikke den første, der udbød de såkaldte SEO-artikler i et prisleje, hvor også iværksættere kunne være med. I dag har jeg i hvert fald 20 konkurrenter, hvis ikke flere.
Det samme scenarie gælder for Casper Schneidereit, der er en af de helt store spillere i affiliate-branchen. Hører aldrig ham brokke sig over nye konkurrenter, selvom de nærmest kopierer hans koncepter direkte.
When the going gets tough, the tough get going. De folk, der har det mindset, kan nok godt se fornuften i, at man nu får 10 kroner, hvor man før fik nul kroner - hvis man alligevel har links til TradeDoubler på sin side.