Så har jeg høstet lidt mere viden:
Og tak for alle de gode svar..
Jeg har haft kontakt til flg. i uk
intermail
packwell
bigwebwarehouse
fulfilmenthouse
Og for at gøre en lang historie kort, så var vinderen for mit vedkommende, packwell.. De kan levere en fornuftig service til en god pris, det er relativt let at koble sin
webshop til deres service..
Postforsendelse pakke ca. £20 til DK +
VAT (Dette er selvfølgelig relativt i forhold til produkt, vægt, volume etc.) I UK er forsendelsen selvsagt billig omkring de £8 + VAT for en pakke
Jeg har endnu ikke stødt på nogle lagerhoteller med samme service som amerikanske shipwire.com, en
hjemmeside der rummer det hele, eksempler på handel, handelsbetingelser, priser,
test miljø, teknisk information herunder komplet
API kode til integrering af webshop i f.eks. scripting sproget
php. MEN det skal dog også nævnes at jeg jo ikke ved noget om den daglige service, og selve forsendelse delen, men har kun læst godt om dem på
nettet...
Så hvis nogen finder noget som shipwire i uk, så sig endelig til.
-> Frank
Ja jeg har haft ringet til et par lagerhoteller i DK (Jeg synes priserne er lidt høje), men det er jo selvfølgelig lidt svært at lave beregningen indtil videre, da jeg ikke har nogen ide om volumen af mit
salg, MEN grunden til at jeg retter søgelyset mod UK, er at jeg forventer mit produkt vil sælge godt i UK, og måske vender jeg blikket mod DK igen, i øjeblikket er jeg simpelthen ved at kortlægge alle muligheder, således at mit firma kommer ordentlig fra start og ikke mindst således at jeg er omstillingsparat fra dag 1 hvis salget skulle stige eksplosivt, eller konkurrenter mm., eksempelvis i UK eller lign.
Håber det lyder rigtigt..:-)
Mvh. Allan