www.Billigtryksag.dk har købt rettigheder til en stor online virksomhedsdatabase, som opdateres af CVR. Vi har derfor mulighed for, at tilbyde Amino-brugere, at få bestemte udtræk enten over nystartede virksomheder eller specifikke brancher. Vi har haft stor glæde af denne database - så hvis nogle påtænker at gå i gang med en direct mail kampagne kan vi varetage tryksagerne, grafisk design og så modtager du de dataer du måtte ønske uden vederlag. Kontakt Torvet 15-17 8500 Grenaa Telefon: 46 919 055 Fax: 87 340 000 Mail: info (snabel a) billigtryksag.dk |
Direct mail - adresser formidles gratis ved brug af Billigtryksag.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
De er inddelt efter branchekoder. Vi kan desværre ikke sige specifikt, at det skal være onlineshopper. Med venlig hilsen Mikkel Kjerri Billigtryksag.dk |
Hej, Jeg er interesseret i at komme i kontakt med alle danske biludstyrforhandlere, f.eks dækforhandlere, stylingforhandlere osv. Vi har dog selv grafisk matriale, og mangler kun et firma der har en mailadatabase til at udsende mailen for os. Kontakt mig evt på kontakt@alttilbil.dk |
Directmail betyder, at vi har en database over virksomhedernes post adresser. Loven siger at man ikke må sende mails ud med mindre folk har accepteret. Håber det er svar. Hvis du forsat er interesseret er du velkommen til igen at kontakte os, Billigtryksag.dk Torvet 15-17 8500 Grenaa Tlf. 46919055 |
Ok, så har jeg misforstået dig.. Når jeg hører ordet "mail" tænker jeg ikke på postadresser. Men jeg er netop klar over at man skal have accept, og troede faktisk I havde købt jer en kundedatabase med firmaer der havde tilmeldt sig. Tak for svaret anyways! |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)