Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny FB side mangler "syntes godt om"

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:04

Jan Pedersen:
http://fbfans.dk/ ser også godt ud, men de er lidt dyre. :/

Har aldrig set dette website, men det ser rimlig utroværdigt ud :) Kan dog ikke finde nogle side på hjemmesiden der omhandler hvilken type fans man får :/

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12

Fatih:

Casper Jensen:
Jep, og hvis du er snedig kan du også selv skaffe dem på samme måde som han gør - Youlikehits.com :-).

Lyder cool! Hvad går det ud på?

Du 'liker' folks facebook sider, og så får du imellem 1-10 point for det. For dine point kan du så 'købe' likes ved at give follk imellem 1 & 10 point for at like din side.. og sådan kører det bare rundt ;-).

Men hvis man vil have noget ud af det, vil jeg mene at man skal have rimelig god tånmodighed! ;)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 10:43

Andreas Linde:
Hvis vi alle sammen skrev sådan et indlæg her på amino, så ville amino være fyldt med det - og det ville ødelægge hele oplevelsen af Amino. Derfor må man ikke længere lave sådan nogle indlæg :=). Jeg kan anbefale dig at købe likes på fiverr.com. Det kan få din side til at se mere professionel ud. Det er ikke aktive brugere, men det er de brugere, som ''synes godt om'' fra dette indlæg nok heller ikke. 

Hej Andreas,

Det er rigtigt nok at mange af de likes man får herfra på en fisketråd ikke er aktive brugere, men i modsætning til at købe 1000 likes andetsteds, så vil jeg alligevel mene at chancen for aktivitet er bedre herfra.

Jeg har deltaget i flere af de der bytte-likes-tråde og synes faktisk at der er nogle interessante indimellem og dem følger jeg stadig. De andre holder jeg op med at "synes om" efter noget tid eller også opdaterer de simpelthen bare ikke og så ryger de ud i glemslen alligevel.

Personligt er jeg imod at de tråde bliver slettet så hårdhændet som de gør. Jeg kunne komme på mange andre tråde jeg har fundet langt mere ødelæggende for oplevelsen af Amino end nogle fisketråde.

Det er selvfølgelig uhensigtsmæssigt hvis der dagligt bliver oprettet 15 forskellige tråde og alle så bumper trådene på kryds og tværs, men man kunne gøre det lidt mere brugbart for alle.

Det kunne eksempelvis være en kategori hvor kun PLUS medlemmer kunne oprette og i stedet for bare at skrive "jeg har denne Facebook side... ELSK DEN!!", så skulle man skrive lidt om hvad folk kunne forvente at få fra siden.

Jeg er i hvert fald bange for at selvom der bliver fjernet meget bras og støj med den nuværende udsletningsmetode, så ryger der også sider væk som rent faktisk kunne være interessante at følge.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:20

Tommy Nitz:

Hej Andreas,

Det er rigtigt nok at mange af de likes man får herfra på en fisketråd ikke er aktive brugere, men i modsætning til at købe 1000 likes andetsteds, så vil jeg alligevel mene at chancen for aktivitet er bedre herfra.

Jeg har deltaget i flere af de der bytte-likes-tråde og synes faktisk at der er nogle interessante indimellem og dem følger jeg stadig. De andre holder jeg op med at "synes om" efter noget tid eller også opdaterer de simpelthen bare ikke og så ryger de ud i glemslen alligevel.

Personligt er jeg imod at de tråde bliver slettet så hårdhændet som de gør. Jeg kunne komme på mange andre tråde jeg har fundet langt mere ødelæggende for oplevelsen af Amino end nogle fisketråde.

Det er selvfølgelig uhensigtsmæssigt hvis der dagligt bliver oprettet 15 forskellige tråde og alle så bumper trådene på kryds og tværs, men man kunne gøre det lidt mere brugbart for alle.

Det kunne eksempelvis være en kategori hvor kun PLUS medlemmer kunne oprette og i stedet for bare at skrive "jeg har denne Facebook side... ELSK DEN!!", så skulle man skrive lidt om hvad folk kunne forvente at få fra siden.

Jeg er i hvert fald bange for at selvom der bliver fjernet meget bras og støj med den nuværende udsletningsmetode, så ryger der også sider væk som rent faktisk kunne være interessante at følge.

Med venlig hilsen

Tommy

Andreas skrev ikke noget om værdien af de likes man får af fiske tråde?

P.S Der er en PLUS debat :)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:34

Alexander Baandrup Larsen:

Andreas skrev ikke noget om værdien af de likes man får af fiske tråde?

P.S Der er en PLUS debat :)

Hej Alexander,

Andreas Linde:

Det er ikke aktive brugere, men det er de brugere, som ''synes godt om'' fra dette indlæg nok heller ikke.

Aktivitet / værdi læser jeg som det samme.

Jeg beklager hvis jeg ikke fik formuleret mig klart nok, men jeg efterlyser ikke en PLUS kategori. Det jeg mente var at man kunne lave det så kun PLUS medlemmer kunne annoncere deres Facebooksider.

Umiddelbart ville jeg tro at det nemmeste var at oprette en kategori til dette, men altså ikke nødvendigvis i den eksisterende PLUS kategori.

Ved at gøre det til noget kun PLUS medlemmer kunne oprette, ville det måske også være med til at flere ønskede at opgradere til det medlemskab.

Med venlig hilsen

Tommy
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 11:38
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:46

Ja okay :)

Mit forslag er at man rykker det over i en facebook gruppe. Den kunne hedde Like min side. I den side kunne folk så trykke "Synes godt om" hinandens sider.

Når der så er nogle på Amino der skriver "Like min side" så kunne typer som mig skrive: Amino ønsker ikke disse indlæg, men der sidder en masse Amino'er klar der gerne vil hjælpe dig her: Facebook.com/xxxxxxx

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 12:09

Alexander Baandrup Larsen:
Mit forslag er at man rykker det over i en facebook gruppe. Den kunne hedde Like min side. I den side kunne folk så trykke "Synes godt om" hinandens sider.

Når der så er nogle på Amino der skriver "Like min side" så kunne typer som mig skrive: Amino ønsker ikke disse indlæg, men der sidder en masse Amino'er klar der gerne vil hjælpe dig her: Facebook.com/xxxxxxx

Hej Alexander,

Det er selvfølgelig prisværdigt at du stiller dig selv til rådighed i rollen som hjælpende pegefinger, men som det er nu, så bliver trådene jo slettet og derfor vil det ikke være aktuelt.

Men du kan da prøve, hvis du altså selv har interessen og tiden selvfølgelig, at se om sådan en gruppe vil fange an.

Hehe, bare af ren nysgerrighed, hvem og hvilken type er I? Altså "typer som dig"? :o)

Med venlig hilsen

Tommy 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:15

Haha... typer som mig :)

Mente bare aktive Amino'er der også vil hjælpe med de små ting...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)