Hej Andreas,
Det er rigtigt nok at mange af de likes man får herfra på en fisketråd ikke er aktive brugere, men i modsætning til at købe 1000 likes andetsteds, så vil jeg alligevel mene at chancen for aktivitet er bedre herfra.
Jeg har deltaget i flere af de der bytte-likes-tråde og synes faktisk at der er nogle interessante indimellem og dem følger jeg stadig. De andre holder jeg op med at "synes om" efter noget tid eller også opdaterer de simpelthen bare ikke og så ryger de ud i glemslen alligevel.
Personligt er jeg imod at de tråde bliver slettet så hårdhændet som de gør. Jeg kunne komme på mange andre tråde jeg har fundet langt mere ødelæggende for oplevelsen af Amino end nogle fisketråde.
Det er selvfølgelig uhensigtsmæssigt hvis der dagligt bliver oprettet 15 forskellige tråde og alle så bumper trådene på kryds og tværs, men man kunne gøre det lidt mere brugbart for alle.
Det kunne eksempelvis være en kategori hvor kun PLUS medlemmer kunne oprette og i stedet for bare at skrive "jeg har denne Facebook side... ELSK DEN!!", så skulle man skrive lidt om hvad folk kunne forvente at få fra siden.
Jeg er i hvert fald bange for at selvom der bliver fjernet meget bras og støj med den nuværende udsletningsmetode, så ryger der også sider væk som rent faktisk kunne være interessante at følge.
Med venlig hilsen
Tommy