Hejsa, Jeg har fundet et godt domæne der ender på .cn Det kineniske marked er jo kæmpe stort, men bliver .cn domæner brugt meget i Kina? Eller af udlændinge der vil besøge Kina? Jeg har kigget lidt rundt, og synes nu mest det er .com eller .cn.com Planen er at lave en engelsksproget side om Kina. Er det helt hen i vejret at lave det med et .cn domæne og hellere gå efter .com eller .cn.com? Mvh |
.CN (Kina) Domæner.. skal man satse?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Med over 1,1 million registrerede domænenavne direkte under .cn er det dog ikke helt småt (se evt. statistik for nogle af de andre lande her). |
Buydomains har et tilbud på cn domæner men har desværre haft dårlige oplevelser med dem. De forlanger årlig betaling for parkering alene, hvorimod mange andre steder ikke gør. Kan du anbefale et sted, jeg kan købe cn domæner? OG.. jeg bruger gratisdns til alle mine domæner... Ved du om, man også kan have .cn domæner hos gratisdns.? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)