Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene mere - Google Adsense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

En af mine hjemmesider omkring bananmuffins er langt om længe kommet op på som nr. 2 på side 1 på Google på søgeordet "bananmuffins".

Der har ca. været mellem 35-55 unikke besøgende om dagen, og da der er en del søgninger på dette søgeord(2.400 eksakte lokale søgninger om måneden), forventer jeg naturligvis at det vil blive ved med at stige.

Det jeg dog ærgrer mig lidt over, er at indtjeningen ikke er som forventet, når man tager i betragtning hvor mange sidevisninger der er, og hvor meget de besøgende i gennemsnit er på siden(ca. 01:35:10).

Placerer jeg reklamerne forkert?

Hvordan kan jeg få mere relevante reklamer ifh. indholdet på min side?

Med venlig hilsen,
Martin

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:32

Du kan forsøge at forbedre antallet af klik, ved at ændre på dine annonceres udformning og placering. Min erfaring er, at det er begrænset med penge der kan tjenes på opskriftsider. Klikprisen er lav, og folk er ikke i "købsmode". Til gengæld er det nemt at hente trafik fra søgemaskinerne.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:42

Problemer er jo nok mere at der ikke rigtig er nogle som laver reklame for dine emner og derfor kommer der ikke nogle reklamer op som er relevans for din side. Og derfor ingen klik.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 23:08

Hej Martin.

Jeg har oplevet meget af det samme, som du har, da jeg selv startede min side om amerikanske pandekager. Som Casper også siger, så er fordelen ved at drive opskriftsider er muligheden for en stor mængde traffik, men ulempen er så, at de besøgende man får bare vil læse din opskrift og ikke er særligt interesserede i at købe mobiler og alt muligt andet :).

Med hensyn til din annonceplacering, så har du lagt et for stort banner ind i din sidebar (noget af din tekstannonce mangler). Måske ville de hjælpe lidt på din CTR, hvis du erstattede det med en 250x250 pixels blok.  

Med hensyn til annonceplacering kan du nok ikke hente særlig meget inspiration på min side, da jeg har være utroligt uoffensiv i mine annonceplaceringer af hensyn til de besøgende :)

Mvh Frederik

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også køre nogle kampagner med magasiner f.eks. mad&bolig fra Aller Media. Det tror jeg nemlig vil gå godt i spænd med din side.

De har tit nogle rigtig gode tilbud online f.eks. 3 nr. af mad&bolig + en vandkaraffel fra rosendahl til en værdi af 300,- kr. for kun 129,- kr. prøv det af

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)