Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med et telefon nummer eller email adresse på en sælger, da jeg ikke har mit kreditkort her og butikken lukker i dag. please send mig en pm hvis du vil hjælpe mig Big Smile

Smil fra Camilla!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:31

Hvad er formålet med dette indlæg

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:36

Simka:

Er der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med et telefon nummer eller email adresse på en sælger, da jeg ikke har mit kreditkort her og butikken lukker i dag. please send mig en pm hvis du vil hjælpe mig Big Smile

Smil fra Camilla!

Jeg er heller ikke helt med?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

Lykkebjerg:
Hvad er formålet med dette indlæg

Jeg tror vor søde ven Camilla påtænker købe en salon iflg. http://www.amino.dk/forums/t/157705.aspx og det er jo brandærgerligt når man ikke er plus medlem, har glemt kredit kortet derhjemme samt butikken lukker om lidt.

Hvis vi skal holde den lidt i samme boldgade Camilla, så mon ikke sælger ikke rigtig ved hvad der skete idet han slet ikke kunne vide hvilken mail han skulle ringe til fordi da han lukkede havde han ikke hørt om nogen havde ringet eller sendt en PM på amino fordi personen ikke tænkte det var nødvendigt at skrive inden de tænkte man måske alligevel ikke kunne nå det før phonen blev lagt på da butikken jo lukkede uden svar.

Tjae, hvad skal vi men om det kære ven ?

Blot held og lykke med din skønheds klinik.

Mvh

HH

Husk få et PLUS medlemskab, jeg er sikker på der venter mange gode indlæg fra dig og det ville jo være kanon man kunne skrive direkte.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)