Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min nye side om mystery shoppers ok?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet et lille side projekt som jeg regner med at ville have oppe og køre om ca. 14 dage. Så ved siden af mine børnemøbler (www.alphaline.dk)

Den nye side er http://www.teambooster.dk

Jeg har haft benyttet mig af mystery shoppers i mine butikker før. Noget jeg har været glad for men syntes har været lidt dyrt. Så nu prøver jeg at lave en simplere og mere effektiv model og spare lidt på den flotte indpakning.

Min idé er at siden skal være så enkel som muligt og i stedet vil jeg have personlig kontakt med kunden. PS: der kommer selvfølgelig et fastnet nummer på siden når vi starter op.

Er det ok at starte dette firme i AlphaLine Aps's CVR nummer i starten?

Synes i der mangler noget på siden eller i mit koncept?

- Robin

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:06

Jeg synes ikke, at siden virker seriøs, og jeg tror helt ærligt ikke, du får henvendelser på den, hvis du ikke gør meget mere ved den - husk også at rette stavefejl. Det ligner dét, du selv er inde på, nemlig at du vil spare på den flotte indpakning, men her har du bare sparet alt, alt for meget - jeg synes, det er en ommer - sorry. Men din børnemøbelside er til gengæld rigtig flot :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:46

ja mit program sagde der er stave fejl på siden så dem ville jeg rette enkelte sæt det i word og du ser nogle enkel fejl

landing side ok dog svært at siden et helheds indtryk da jeg ikke kunne finde links videre til om jer siden , kontaktsiden

vis er samme branche kode tror jeg det er ok med samme cvr nummer , men jeg er ikke ekspert omkring emmet cvr nummer

jeg håber da shoppens vare de der kommer er også på forsiden , men jeg kan læse på siden , det kommer  der først den 24/7 så det er der lang tid til , at der kommer vare på denne her siden hvad jeg forstår

selvfølgelige ville jeg sætte mere kontakt info på siden telefon nummer adresse ,cvr nummer og mere om jer på en underside på en side , måske også en spørgsmål svar side på siden , så man bedre forstår sides formål

husk også gerne de social medier på siden såsom google plus ,  facebook og twitter på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:34

Nu skal jeg heller ikke være alt for negativ, for grafikken er der ikke noget i vejen med, og især grafikken nederst på siden er god (husk rette til "Ring uforpligtende og hør om vores muligheder for at hjælpe jer"). Sidens brødtekst måtte godt være en tand mindre - så bliver sætningerne også lidt kortere - de virker nemlig meget lange. Teksten øverst på siden "Shopping der holder hvad I lover", er utydelig og måtte godt være en anden skrifttype. Og ellers er jeg enig i, hvad Michael har skrevet. Men det er jo helt op til dig selv, om du vil ændre noget, for som du siger, er det kun et lille sideprojekt :) Mht. dine børnemøbler læste jeg et sted, at du godt kunne overveje dropshipping - det lyder da ellers spændende :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 20:07

Hej Kitt

Tak for din kritik. lige det jeg søger Yes

Siden er langt fra færdig, derfor skriver jeg her inde for at få nogle flere ideer til den færdige webside.

i Alphaline betalte jeg 5000,- i oprettelse for mystery shoppers og skulle binde mig til 12 besøg per butik af 700,- per gang inde for et År ialt 8400,- per butik X moms.

Da jeg faldt i snak med nogle andre butik indehaver blive vi enig om at hjælpe hinanden så nu vil jeg tage skridtet videre og starte selv og til halv pris af hvad jeg gav og ingen binding. Så men betaler ikke for smarte hjemmeside og en masse administration og dyre kontorer, som sagt vi er nogle der hjælper hinanden og kan derfor gøre det lidt billiger.

Man jeg lytter til dig og vil gøre siden lidt mere Prof og flot.

Og tak for dine pæne ord om www.alphaline.dk men den er også under ombygning.

Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 20:46

Hej Mikael.

Tak for dit svar.

Jeg får lige rettet de stave fejl der er.

Der kommer selvfølgelig CVR. adresse og fastnet tlf på siden inden vi går i gang.

24/7 skal vi nok lige havde omformuleret det jeg mener er at vi kan komme 24 timer i døgnet 7 dage om ugen men dags varsel, noget vi ikke kunne finde da vi skulle bruge det.

kender ikke så meget til twitter men glæder mig til at lære mere om det her inde Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)