Jeg har lige startet et lille side projekt som jeg regner med at ville have oppe og køre om ca. 14 dage. Så ved siden af mine børnemøbler (www.alphaline.dk) Den nye side er http://www.teambooster.dk Jeg har haft benyttet mig af mystery shoppers i mine butikker før. Noget jeg har været glad for men syntes har været lidt dyrt. Så nu prøver jeg at lave en simplere og mere effektiv model og spare lidt på den flotte indpakning. Min idé er at siden skal være så enkel som muligt og i stedet vil jeg have personlig kontakt med kunden. PS: der kommer selvfølgelig et fastnet nummer på siden når vi starter op. Er det ok at starte dette firme i AlphaLine Aps's CVR nummer i starten? Synes i der mangler noget på siden eller i mit koncept? - Robin |
Jeg synes ikke, at siden virker seriøs, og jeg tror helt ærligt ikke, du får henvendelser på den, hvis du ikke gør meget mere ved den - husk også at rette stavefejl. Det ligner dét, du selv er inde på, nemlig at du vil spare på den flotte indpakning, men her har du bare sparet alt, alt for meget - jeg synes, det er en ommer - sorry. Men din børnemøbelside er til gengæld rigtig flot :)