Hej Jakob Jeg er klar over det, men Joachim har hammer travlt med andet, så jeg må leve med det. Dbh Martin |
Popup spørgeskema på Amino
Modsat så har jeg vel en 3-4 pop-up dræbere installeret gennem hhv. FF/IE selv, Google Toolbar, antivirus og firewall og måske også gennem andre programmer som Sticky Password, Adaware m.f. Troede pop-up havde lidt en stille og velfortjent død... jeg ser dem i hvert fald aldrig! Edit... Næ, hov... der var sørme et link i første indlæg. Glem min plapren... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Dato: 24-05-2007 22:04:37 Forfatter: Martin Thorborg Der er nu lidt over 200 besvarelser og det er jo fint, men jeg vil rigtig gerne op på 600, så hjælp lige med at svare ikke? :-) Dbh Martin Hej Martin De første par gange, spørgeskemaet poppede op, svarede jeg ikke på den, fordi jeg blev enig med mig selv om, at det kun var firmaejere eller lønmodtageransatte ledere, der var relevante i denne sammenhæng, idet man jo ikke i et almindeligt lønmodtagerjob har en døjt indflydelse på arbejdspladsen i reklamesammenhæng. Til sidst udfyldte jeg den så alligevel. Måske er det mig, der tænker lidt mærkeligt, men jeg får jo den tanke, at hvis der nu alligevel er flere, der også har tænkt sådan ..... Mange hilsener Kirsten |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Den er sat til at åbne i nyt vindue, men hvis man har konfigureret sin Firefox til at åbne nye vinduer som faneblade, så sker der det beskrevne. Hvis der er nogen der har et tip til hvordan jeg undgår det, så skriv endelig :) Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen