Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 1000 kr om dagen på Facebook Applikationer uden at arbejde!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ikke noget svar på:

Hvis det er så let som du skriver, hvorfor gentager du så ikke bare selv historien et par hundrede gange?

Men så kan du måske fortælle - hvad dit produkt koster, samt om du yder garanti minimumsindtjening nu det er så let!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13 | Låst

Torben Brighs:

Hvis det er så let som du skriver, hvorfor gentager du så ikke bare selv historien et par hundrede gange?

Jeg kunne sagtens oprette 100 apps hvis jeg havde tiden til det.

.

Men så kan du måske fortælle - hvad dit produkt koster, samt om du yder garanti minimumsindtjening nu det er så let!

Send en PM, så skal jeg besvare alle dine spørgsmål og give dig en pris ud fra dine ønsker. Jeg yder ikke nogen minimumsindtjening. Det er helt op til dig selv og dine evner om du kan tjene penge.

Penge kommer ikke bare uden ydelse.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 13:34 | Låst

Nu synes jeg godt nok det er svært at få matematikken til at gå op med, hvad du selv tidligere skrev:

"Det kan man med Facebook Applikationer. Jeg har i snit tjent ca 900-1000 kr om dagen i denne måned på at have Facebook Quiz applikationer kørende. Jeg har nok i alt arbejdet 2-3 timer og haft ca 1000 kr i startudgifter." 

.

Send en PM, så skal jeg besvare alle dine spørgsmål og give dig en pris ud fra dine ønsker. Jeg yder ikke nogen minimumsindtjening. Det er helt op til dig selv og dine evner om du kan tjene penge.

En klog man sagde engang: ”Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det fordi det ikke er sandt!”

Dette var mit sidste indlæg i denne tråd.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Nordahl:

Det står der i overskriften ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37 | Låst

Alting kræver lidt arbejde.

Jeg arbejde meget lidt i starten, nu passer applikationerne sig selv, og jeg arbejder ikke mere på dem, men kan blot se pengene trille ind på kontoen hver dag.

Du kan ikke forvente at lige så snart du overfører pengene for en app pakke, at du så bare tjener 1000 kr om dagen. Du skal jo ligesom gøre lidt for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37 | Låst

Torben Brighs:

Nu synes jeg godt nok det er svært at få matematikken til at gå op med, hvad du selv tidligere skrev:

"Det kan man med Facebook Applikationer. Jeg har i snit tjent ca 900-1000 kr om dagen i denne måned på at have Facebook Quiz applikationer kørende. Jeg har nok i alt arbejdet 2-3 timer og haft ca 1000 kr i startudgifter." 

.

En klog man sagde engang: ”Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det fordi det ikke er sandt!”

Dette var mit sidste indlæg i denne tråd.

Send mig en PM, så skal du være velkommen til at se dokumentation for mine 1000 kr om dagen i snit.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)