Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel Surftown - Hej Meebox

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
jeg mente meebox 

Det tænkte jeg nok, det var også derfor jeg skrev som jeg gjorde:)

Det er faktisk dig og dine tidligere indlæg her på Amino som har gjort sit til, at jeg fik øjnene op for Meebox. Du har talt varmt om dem flere gange, og da jeg ikke selv har en dyt forstand på sådan ting, tænkte jeg jeg heller måtte lytte til en som dig der ved hvad han taler om. (Så tak for hjælpen)

Hilsen

Lars

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars F.:
Lad mig gøre en ting meget klart for dig John - jeg vil blæse på jeres stjerner og hvis du spørger Mikael, vil han nok kunne fortælle dig at jeg ikke har uddelt nogle stjerner til ham.

Jeg sagde ikke, at du havde tildelt Mikael negativ karmastjerne, og behøver heller ikke at spørge Mikael. Moderatorer kan se alle tildelinger af karma-stjerner, både positive og negative. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars F.:

John Nielsen:

Det gælder alle uden undtagelser. Hvis Mikael har oplevelsen, at den ene udbyder gør det fint nok til prisen, er der altså ingen grund til at han skal straffes med 1-stjerner. 

Karmastjernerne er ikke beregne til at straffe uenighed i debatten.

Nu når du har citéret mig på dette indlæg, går jeg ud fra at du mener jeg har givet 1 stjerne til Mikael? Jeg plejer ikke at gide diskuterer her på nettet, men når folk udtaler sig om noget de ikke har en pind forstand på, så vil jeg gerne hjælpe... Så her kommer det : Lad mig gøre en ting meget klart for dig John - jeg vil blæse på jeres stjerner og hvis du spørger Mikael, vil han nok kunne fortælle dig at jeg ikke har uddelt nogle stjerner til ham.

Men, super du kommer med indput som vedr. debatten - og jeg er vel nød til at give dig ret, alle webhostingudbydere, og andre virksomheder for den sags skyld, har nok fra tid til anden deres udfordringer. Jeg har nok bare oplevet at der var rigeligt ved Surftown, og har svært vd at se hvordan Meebox skulle komme ned på det niveau.

 

 

jeg har meget at få lavet , men ville da gerne visse jeg stadigvæk er der ,  men jeg postet måske for hurtigt

ville gerne aktive men jeg må erkende jeg skrev hurtigt

jeg ved godt det ikke er dig der gav minus

jo jeg er yderste tilfreds med meebox og er varm fortaler for meebx.net 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Jeg sagde ikke, at du havde tildelt Mikael negativ karmastjerne, og behøver heller ikke at spørge Mikael. Moderatorer kan se alle tildelinger af karma-stjerner, både positive og negative. :)

Super:) Du havde bare citéret mig, så gik ud fra du skrev direkte til mig! Min fejl - beklager.

 

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået fra Surftown til Gigahost, og nu er jeg ved Meebox.

Der har indtil videre ikke været noget vi ikke kunne løse i fællesskab.
Selv da min FTP blev hacked med phishing sider og begynde at sende spam, var der hjælp og support at hente i kundeservice.

Jeg har opsummeret mine erfaringer her: VirtuRex Anbefaler.

Jeg har kun rosende ord overfor Meebox, og kan varmt anbefale dem til andre.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)