Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel Surftown - Hej Meebox

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:

Av, godt jeg ikke er surftown for tiden, de mister en del kunder til meebox inklusiv mig selv.

For et stykke tid siden kørte surftown en kampagne med 1 års gratis webhotel. Alle kunder blev lagt på langsomme servere. Og deres svar var: køb et erhvervswebhotel. Så i mine øjne ligger de, som de har redt.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

altid super service meebox tilbyder til os iværksættere de svare hurtigt og præcist på alt det man øsnker og der er ingen ned tid nærmeste og deres priser er yderste billige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

altid super service surftown tilbyder til os iværksættere de svare hurtigt og præcist på alt det man øsnker og der er ingen ned tid nærmeste og deres priser er yderste billige

Jeg kunne på ingen måde være mere uenig! Så uenig at jeg vælger at tro du har skrevet Surftown som en fejl og mente Meebox?

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine oplevelser er kun de samme, væk fra surftown og ja tak meebox :P

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars F.:

Mikael christiansen:

altid super service surftown tilbyder til os iværksættere de svare hurtigt og præcist på alt det man øsnker og der er ingen ned tid nærmeste og deres priser er yderste billige

Jeg kunne på ingen måde være mere uenig! Så uenig at jeg vælger at tro du har skrevet Surftown som en fejl og mente Meebox?

Alle hostingudbydere i den prisklasse har erfaringsmæssigt nogle udfordringer en gang imellem.

Det gælder alle uden undtagelser. Hvis Mikael har oplevelsen, at den ene udbyder gør det fint nok til prisen, er der altså ingen grund til at han skal straffes med 1-stjerner. 

Karmastjernerne er ikke beregne til at straffe uenighed i debatten.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

altid super service surftown tilbyder til os iværksættere de svare hurtigt og præcist på alt det man øsnker og der er ingen ned tid nærmeste og deres priser er yderste billige

Også meget uenig her.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Det gælder alle uden undtagelser. Hvis Mikael har oplevelsen, at den ene udbyder gør det fint nok til prisen, er der altså ingen grund til at han skal straffes med 1-stjerner. 

Karmastjernerne er ikke beregne til at straffe uenighed i debatten.

Det synes jeg du har helt ret i. Håber da ikke der er nogen som har straffet Mikael fordi han har en anden oplevelse og mening om surftown.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lars F.:

Mikael christiansen:

altid super service surftown tilbyder til os iværksættere de svare hurtigt og præcist på alt det man øsnker og der er ingen ned tid nærmeste og deres priser er yderste billige

Jeg kunne på ingen måde være mere uenig! Så uenig at jeg vælger at tro du har skrevet Surftown som en fejl og mente Meebox?

jeg mente meebox 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars F.:

Mikael christiansen:

altid super service surftown tilbyder til os iværksættere de svare hurtigt og præcist på alt det man øsnker og der er ingen ned tid nærmeste og deres priser er yderste billige

Jeg kunne på ingen måde være mere uenig! Så uenig at jeg vælger at tro du har skrevet Surftown som en fejl og mente Meebox?

ja korrekt jeg mente meebox , undskyld jeg skrev forkert 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Det gælder alle uden undtagelser. Hvis Mikael har oplevelsen, at den ene udbyder gør det fint nok til prisen, er der altså ingen grund til at han skal straffes med 1-stjerner. 

Karmastjernerne er ikke beregne til at straffe uenighed i debatten.

Nu når du har citéret mig på dette indlæg, går jeg ud fra at du mener jeg har givet 1 stjerne til Mikael? Jeg plejer ikke at gide diskuterer her på nettet, men når folk udtaler sig om noget de ikke har en pind forstand på, så vil jeg gerne hjælpe... Så her kommer det : Lad mig gøre en ting meget klart for dig John - jeg vil blæse på jeres stjerner og hvis du spørger Mikael, vil han nok kunne fortælle dig at jeg ikke har uddelt nogle stjerner til ham.

Men, super du kommer med indput som vedr. debatten - og jeg er vel nød til at give dig ret, alle webhostingudbydere, og andre virksomheder for den sags skyld, har nok fra tid til anden deres udfordringer. Jeg har nok bare oplevet at der var rigeligt ved Surftown, og har svært vd at se hvordan Meebox skulle komme ned på det niveau.

 

 

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)