Jeg kunne godt tænke mig at høre om det kan lade sig gøre at drive en webshop fra Danmark og sende vare til privatkunder i EU evt. Tyskland/sverige. jeg tænker at fragt priser evt er for høje? Det skal være pakke post 1-20 kg. ikke maxibreve.
Er der nogle der har erfaringer med fragt fra Danmark til private i EU. og levrandør til transporten.
Men det er mere de fragtomkostninger vi har fra Danmark som jeg ser som den største bremseklods. Hvis en kunde bestiller en vare til måske 200 dkr. og vejer ca. 2 kg i fragt, så er der ikke meget til at give i evt "tilskud" til fragten hvis vi skal kunne konkurrer lige på fragtpriser i EU
Jeg kan se at en pakke på max 3kg med mål 23x23x23 cm. til Tyskland vil koste fra ca. 233 + moms ( op til 5 dages leverings tid) det må kunne gøres billigerer.
Jeg kan se at en pakke på max 3kg med mål 23x23x23 cm. til Tyskland vil koste fra ca. 233 + moms ( op til 5 dages leverings tid) det må kunne gøres billigerer.
Blot afhentning af pakke og levering er en udgift.. Derfor vil du også se, at du kan sende op mod 40-50 kg for næsten det samme beløb..
Blot afhentning af pakke og levering er en udgift.. Derfor vil du også se, at du kan sende op mod 40-50 kg for næsten det samme beløb..
Ja det er rigtigt men når en kunde bestiller for varer for 200 - 300 dkr og pakken vejer op til 3 kg/volume ( bare et eksempel kan også veje 10 - 15 kg) så kan man ikke tage 200 kr i fragt så er det op af bakke.
Det er der for jeg ser problemer med salg fra en Dansk webshop med adresse i Danmark og vil sælge vare med pakker der har lidt volume.