Hej..! Vi er 4 ungetøser som er godt igang med vores Young Enterprise. men vi er stødt på et problem vi måske håber nogle af jer kan hjælpe med. vi skal lave en vinprop med indbygget termometer. vi har styr på alt bortset fra termometret. vi kna ikke finde det optimale og har endda fået hjælp fra folk som har søgt i Kina. det skal helst være firkantet og have målene 2 cm* 2cm og helst være digitalt.. håber nogle kan hjælpe os videre med vores søgning eller stille os i kontakt med folk der kan hjælpe.
I har måske allerede været der, men min første indskydelse vil være at tage et kig på http://www.alibaba.com - der kan man finde frem til _rigtigt_ mange ting..
Det kommer lidt at på om det er priser/leverandører i leder efter, eller om det er decideret funktionsdygtig model. Hvis det er fordi i skal have fat i noget der virker, så kan jeg anbefale at kontakte ingeniørhøjskoler eller lignende, de er som regel mere end villige til at samarbejde/hjælpe med sådanne projekter hvis de altså har en elektronik-linie eller lignende.
Jeg kender andre young enterprise deltagere der har haft stor succes med det, når det kommer til prototyper.
Tak for hjælpen.. det er i hvertfald et skridt nærmere at prøve.. vi har ledt og ledt men mangler simpelthen termometeret.. altså det vi skal bruge til produktion.. men mon ikke vi finder det :)