Det er også helt OK. Timeprisen på 700 er nok ikke så usædvanlig, som du måske tror. Faktisk ligger masser af andre reklame-bureauer væsentligt over den pris. Der skal også nok være nogle dygtige designstuderende, som vil gøre det for mindre, men jeg synes som sagt, at du skal tænke lidt over dit budget, og finde ud af hvor meget du vil ofre. Ellers tror jeg konstant du vil rende ind i at dine forventninger måske overskrider dit budget. Jeg havde med vilje undladt at indregne korrektur for at imødekomme dig lidt, men jeg kunne jo sagtens risikere at der også lige gik 2-3 timer med det. Hvis det skal være så billigt som muligt, skal man jo altid gå efter en standardvare, og så kan du sikkert selv løse opgaven (vælg skabelon, vælg farve, placer dit
logo = færdig).
Jeg er lidt forundret over at du virker SÅ overrasket over timeprisen. Der er jo tale om en skræddersyet vare og derfor er prisen som den er. Man kan jo heller ikke købe Haute Couture til stangtøjs-pris. På din forside har du fx. et par drenge-piratbukser til 349,-. Det er jo en komplet urimelig pris i sammenligning med, at jeg kan købe noget der ligner i H&M til 70,- (men så skeler jeg heller ikke til kvalitetsforskellen og til at dine måske er lidt smartere og lidt mere unikke).
Sikke en smørre. Jeg fornemmer at vi nok er lidt for dyre for dig, men jeg var da lige nødt til at forsvare vores prisniveau. Held og lykke i jagten!
Med venlig hilsen
Anders Fosnæs
Raketfart i/s