klart største fordele http://www.amino.dk/Freelancer.aspx
startet ud med en flash side , som er meget lidt søgemaskine venlige
hvorfor det lagde min hjemmeside i udbud frit i tråden fik mange useriøse bud, fik hele tiden nye problemer
nu lykkes kontakt til og mine problemer ville disse bud tilbyde lave , jeg ved ej hvorfor fik så mange useriøse når lagde det i tråden men en af grundene er måske alle kan se , det er kun bruger der kan se det i freelancer
altid dejligt ligge længere tid online flere tilbud og større syndelighed og kun bruger kan skrive til en og der er ikke en der bare skriver til en , der er mere efter ens kroner end overhovedet levere en side for mig at man kan se hvem er meget afgørende , et problem jeg har haft folk skriver også tilbud med mail uden at afgive tilbud , derved har jeg også været lidt mere bange for de tilbud for hvorfor vil de ikke ligge deres tilbud i så jeg kan afgive dem som vinder og derved kan give dem karakter .
Debat har jeg nok haft for meget ventetid næsten for imens jeg prøvet at finde hjælp til mine problemer , kunne man lige så godt bruge tiden, her at hjælpe andre amino.dk bruger frem med sin viden inden for alle sine vinde punkter ved seo , hjemmesider med mere
ved signatur det giver det ikke meget da alle steder er ens , korrekt jeg kunne lave til 2 andre undersider i min signatur , men vis kunne lave forskellige signatur ville fordelen stige drastisk ved amino.dk signatur
Derfor er freelancer klart en vinder for mig , jeg har ikke brugt meget amino.dk tv eller sponsore meget der tilbyder tilbud med mere , nu har dette freelancer været bedste for mig , men jeg må da tjekke ud med alle de andre ting , der er plus fordele , men lige nu ved et hurtigt tjek kunne jeg ikke rigtigt se dem