Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino Plus fordel er den bedste? (Vind 1 års medlemsskab)

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino freelance og Amino TV er klart det fedeste ved Plus! Dine optagelser til Amino TV'et kan jo snart ikke undvære.

Amino Freelance er en utrolig fed måde at få kunder på, og kan kun anbefale det til alle dem som ikke er Plus endnu. 

Mvh 

Søren 

( ps. vi har amino plus på vores "firma profil" ) 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bedste ved Plus, er følelsen af at bidrage til det fællesskab, som man er en del af. Det fællesskab, som gir så meget igen.

Den fordel jeg bedst kan lidt, er videoerne. De er dejligt inspirerende.

Fra Nr. Alslev
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det jeg synes ser mest spændende ud og som gør, at jeg overvejer at blive Plus medlem er

  • Muligheden for at byde på flere freelanceopgaver
  • Rabataftaler
  • Links i signaturen
  • At blive fri for alle reklamerne

At vinde 1 års medlemsskab af Amino Plus vil dælme være dejligt.

Med Venlig Hilsen

Lene Leadbeater
Virtuel Assistent

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er Amino Plus vigtigt, så jeg kan se Amino TV, samt poste lækre tilbud til alle jeres fantastiske brugere herinde. Jeres side er jo så godt besøgt, at man simptelthen bliver nød til at poste lidt tilbud engang imellem, for det trækker trafik til ens side. Derudover får du lov til at have flere links i signaturen, samt gratis reklame, som automatisk sendes ud til jeres brugere pr. mail.

Det er så billigt, at det er dumt at lade være :)


/Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er i hvert fald glad for min signatur som der bliver klikket lidt på fra tid til anden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

klart største fordele http://www.amino.dk/Freelancer.aspx

startet ud med en flash side , som er meget lidt søgemaskine venlige

hvorfor det lagde min hjemmeside i udbud frit i tråden fik mange useriøse bud, fik hele tiden nye problemer

nu lykkes kontakt til og mine problemer ville disse bud tilbyde lave , jeg ved ej hvorfor fik så mange useriøse når lagde det i tråden men en af grundene er måske alle kan se , det er kun bruger der kan se det i freelancer

altid dejligt ligge længere tid online flere tilbud og større syndelighed og kun bruger kan skrive til en og der er ikke en der bare skriver til en , der er mere efter ens kroner end overhovedet levere en side for mig at man kan se hvem er meget afgørende , et problem jeg har haft folk skriver også tilbud med mail uden at afgive tilbud , derved har jeg også været lidt mere bange for de tilbud for hvorfor vil de ikke ligge deres tilbud i så jeg kan afgive dem som vinder og derved kan give dem karakter .


Debat har jeg nok haft for meget ventetid næsten for imens jeg prøvet at finde hjælp til mine problemer , kunne man lige så godt bruge tiden, her at hjælpe andre amino.dk bruger frem med sin viden inden for alle sine  vinde punkter ved seo , hjemmesider med mere

ved signatur det giver det ikke meget da alle steder er ens , korrekt jeg kunne lave til 2 andre undersider i min signatur , men vis kunne lave forskellige signatur ville fordelen stige drastisk ved amino.dk signatur

Derfor er freelancer klart en vinder for mig , jeg har ikke brugt meget amino.dk tv eller sponsore  meget der tilbyder tilbud med mere , nu har dette freelancer været bedste for mig , men jeg må da tjekke ud med alle de andre ting , der er plus fordele , men lige nu ved et hurtigt tjek kunne jeg ikke rigtigt se dem

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilmeldte mig da der var et tilbud om at ens penge gik til Haiti i forbindelse med voldsomme jordskælv de oplevet for et par år siden. Udover det gode tilbud om at støtte folk i nød så fik jeg også e-pusher og det var de to ting som gjorde udslaget. 

Har efterfølgerne forlænget en eller to gange, men ikke her sidste gang det løb ud. Bruger ikke Amino så meget som før og syntes heller ikke at det gav mig nogen større værdi. 

Der er dog en ting som jeg godt kan mangle - Se hele beskeden i de mails jeg modtager omkring de emner jeg finder interessante, så jeg ikke behøver at åbne debatten for at se om det noget som jeg kan tilføje noget til.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan mute "alternativt tænkende personer"

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den fedeste fordel ved amino plus er helt klart at man kan reklamere for sin virksomhed. At man kan skrive en kommentar og efter kommentaren står ens firmanavn mv. Derudover er det at man kan skrive i 'jeg har et tilbud til dig' en fantastisk fordel.

Fra Gudumholm
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sikkert 3 gode grunde hver eneste dag, som ender med at blive til 990 gode grunde ved årets udgang for at blive Amino Plus medlem...

Umiddelbart er jeg mest blevet fristet af e-bogen "Sælg mere på nettet, dog ikke kun det. Jeg er dybt fascineret og grebet af Aminos forretningsidé, og især det enorm smarte, og imødekommende salgsarbejde, der appellerer til en ved en forrygende gennemtænkt og brilliante behovsfremkaldelse ved målgruppen... :-)

En fantastisk og ny måde at fascinere på :) og samtidigt så behageligt og tiltalende. Ja, jeg er langt i beslutningsprocessen, dog holder mig primært en meget grim og vanskelig længere udtrækkende skillsmisse, og nogle andre få grunde tilbage, og trækker lidt ud i at tage springet til at investere 990 i et plus medlemsskab.

Dog hvad ville det bare fryde mig med en smuk successoplevelse ved at kunne blive udvalgt til et gratis PLUS medlemsskab i 1 år ved at have skrevet mig nu til det.. :-)

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)