Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino Plus fordel er den bedste? (Vind 1 års medlemsskab)

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligheden for at blive fri for reklamer har helt klart fristet mig til at overveje at blive medlem.

Og så vil jeg da principielt gerne betale for en god ydelse. Men for mig er prisen lige i overkanten i forhold til, hvad jeg reelt får ud af det.

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo egentlig ret meget man får for ganske få penge!

For mit vedkomne vil signaturen og rabataftalerne klart være det mest interesante.

AminoTV lyder også spændende

Mvh. Allan Sørensen

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit overvejet at anskaffe mig Amino Plus, da man kan få en fordel SEO mæssigt med flere links i signaturen og at man kan få adgang til Amino TV.
Amino TV er nok den største frist, da jeg har fundet stor inspiration fra videoer og interviews udgivet af Martin T.

De andre fordele er jo bare et plus, som gør tilbuddet mere attraktivt :)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har haft amino plus en kort periode, men valgte ikke at fortsætte abonnementet. De tre features som jeg mangler mest er i prioriteret rækkefølge:

- Signaturlinks

- Mulighed for at stille spørgsmål til opgaver på amino freelancer

- Mulighed for at give flere bud på freelancer

 

Venlig Hilsen

Allan

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke plus medlem endnu ...

Men af de features jeg synes lyder tiltalende er Plus TV , signaturen og så at man kan byde ind på flere opgaver på samme tid på freelancer .... og så generelt en potentiel bedre eksponering af sin virksomhed.

Og så er der vist også noget i forummet med at der er nogle dele der kun er for plus medlemmer ....

Alt i alt er der jo egentligt en masse brugbart i plus pakken ...


Claus

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg synes klart at det er den forstørrede signatur som er pengene værd alene. Jeg er godt klar over at jeg ikke benytter mig af det lige nu, men det er kun fordi at min tid til nye kunder er knap i forvejen :-)

God service!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke plus, men har lagt mærke til at der er nogle forskellige tilbud man kan benytte sig af. Her så jeg bl.a. at man vist nok kan få E-Conomic gratis i 6 måneder. Da jeg er igang med at skifte til netop E-Conomic, var det godt jeg lagde mærke til dette tilbud inden jeg oprettede mig der inde, da det kan spare en masse penge på den måde :-)

Derudover har jeg nogle gode tilbud til andre Aminoer, som jeg ser frem til at kunne give, nu hvor jeg snart bliver plus :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

10 bud på amino freelance, samt amino plus TV!

mvh
Eric

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino PLUS bruger jeg til:

- Links i signatur 
- Amino TV
- Rabat aftaler, så sent som i fredags sparede jeg 300 kr., på "Sælg mere på nettet".... da jeg var inde i alle de aftaler der er lavet, bliver jeg faktisk overrasket over de mange muligheder. Så der blev brugt lidt ekstra kroner :)
- Bizz, er ikke sikker på fordelene, men bruger servicen aktivt.
- Amino freelance. 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er endnu ikke selv PLUS, men generelt synes jeg muligheden for at blive bedre brandet samt de forskellige fordele - som rabat osv. - lyder meget fristende.

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)