Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino Plus fordel er den bedste? (Vind 1 års medlemsskab)

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For at få en ide om hvilken Amino Plus fordel du syntes er bedst, har vi lavet en konkurrence hvor du kan vinde et gratis 1 års medlemsskab.

Så fortæl i denne debat, hvad du bruger Amino Plus til, eller hvis du ikke er medlem, hvad du syntes ser bedst ud.

Du kan hente inspiration her

Vi trækker lod på mandag.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev plus medlem hovedsagligt for at kunne se plus tv! Som iøvrigt er super inspirerende..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet utroligt glad for "Plus TV" på det seneste :-)

Den gode eksponering af blog indlæg (og muligheden for at oprette en) er uden tvivl også en rigtig fed feature!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var plus lige da det kom ud. Dengang fik jeg E-Pusher bogen med i fysisk form - lækkert!

Dengang var fordelene ellers små, men nu er 99,- om måneden faktisk et røverkøb: AminoTV, rabatter og sponsorlinks.

Havde desværre ikke tid nok til at være altiv her, efter min oprindelige plus's udløb. Men tiden titter så småt frem igen, så uanset hvad, skal jeg have Plus igen Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle få taget mig sammen til plus, så tror jeg helt klart jeg ville få mest glæde af Amino  TV, bare af de gratis videoer har jeg fået så meget glæde og inspiration! - Og tak for det Thorborg, og Amino Teamet! ;-)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bedste må være rabataftalerne. Alene på de rabatter vi kan få, har jeg sparet flere penge end Plus har kostet. Og det er på ting jeg ville have købt, uanset om der er rabat eller ej.

Men mulighed for flere links i signaturen er også en del værd.

De to ting har gjort Plus til en overskudsforretning. Og som en ekstra bonus har jeg mulighed for at se alle videoerne, lave en tilbudstråd og alle de andre fordele Plus giver.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 4. Apr 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er pt. ikke selv medlem, men synes tv-delen ser rigtig spændende ud. Har set de fleste "freebies" som alle har givet lidt at tænke over :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino TV var skubbet til PLUS. Det har skabt merværdi for mig!Yes

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :


Signatur

Jeg er rigtig glad for Amino Plus signaturen, som giver mig rigtig meget relevant trafik. (Meget mere end før, da jeg ikke var plus). Også giver det da også en hel del SEO mæssigt. 

Stjerner

At man kan se hvem der giver en stjerner, virker som en lille ting, men for mig betyder det meget! Da jeg ikke var Plus medlem gjorde en "1 stjerne" mig bare i dårligt humør. Nu skriver jeg ofte til personen der har afgivet karakteren, hvilket ofte giver mig noget meget brugbart feedback.

Amino TV

Amino TV var det der skubbede mig det sidste stykke. Det er nogle fantastiske videoer med nogle fantastisk mennesker der ligger på Amino TV

------------
Der er mange andre gode fordele ved Amino Plus, men grunden til at jeg har valgt disse 3 er at jeg ville foresætte med at købe Amino Plus (Til samme pris) selvom alle andre Amino Plus end de 3 overstående fordele blev afskaffet.

Nu håber jeg ikke i fjerner de andre fordele Skype-Smile

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Der var primært to grunde, der fik mig til at anskaffe Amino Plus, hvilket var Amino TV samt ekstra links i signature - dog var det Amino TV, der gav det endelig skub.

Amino TV har tilført mig masser af ny viden, så hvis blot I holder Amino TV opdateret, så beholder jeg mit abonnement som Amino Plus-medlem. At jeg oven i hatten også får ekstra links til mit signatur synes jeg er fantastisk, da jeg faktisk modtager en del trafik fra Amino.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)