Kære Aminodrenge og -piger, Sikke et guldsted for nyttige informationer her på Amino! Jeg har desværre ikke været så aktiv selv, dels er jeg ret ny som selvstændig og dels er web ikke et område jeg har mest viden om, men med de gode spørgsmål/kommentarer her på stedet og godt med "knofedt" har jeg arbejdet næsten hvert frit minut på min webshop, som nu næsten er ved at være klar: Selvom shoppen ikke er 100% færdig (det bliver sådan en jo nok aldrig / fornyelse skal der jo også til!) vil jeg blive rigtig glad for et par konstruktive kommentar på vejen - her et par dage inden "åbning". Jeg modtager gerne alt fra påpegning kommafejl til.... Med venlig hilsen Angela |
Hej
først og fremmest syntes jeg du skal lave center på dit forside billed, det står lidt ude i den ene side, og giver en skæv vægt fordeling i siden.
Dernæst er jeg heller ikke helt fan af dit topbanner. (syntes ikke det passer helt ind) jeg kan ikke sige hvad der ikke fungere, men det er bare ikke det rigtige..
Dine undersider er rigtig flotte. men jeg er lidt i tvivl om, om du har for meget tekst (google elsker det sikkert) og billed i starten. (billedet bør være klikbart, sådan at folk kan blive sendt hen til produktet, hvis de falder for det...
Jeg savner og lidt mere knap over dine menu punkter.
En ting du skal have ros for er gode produkt billeder. Dog syntes jeg under produktvisning at knapperne rundt omkring kan virke lidt for firkantet.
Det var lige det jeg havde at byde ind med. Det er selvfølgelig ikke noget du bare ænder her og nu, men du kan jo tage det med i dine overvejelser fremover.
Håber du kan bruge det til noget.

PS. du behøver ikke skrive stort i din overskrift, alle der benytter denne kategori har jo brug for feed back