Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEED BACK ØNSKES!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminodrenge og -piger,

 

Sikke et guldsted for nyttige informationer her på Amino!

Jeg har desværre ikke været så aktiv selv, dels er jeg ret ny som selvstændig og dels er web ikke et område jeg har mest viden om, men med de gode spørgsmål/kommentarer her på stedet og godt med "knofedt" har jeg arbejdet næsten hvert frit minut på min webshop, som nu næsten er ved at være klar:

 

Selvom shoppen ikke er 100% færdig (det bliver sådan en jo nok aldrig / fornyelse skal der jo også til!) vil jeg blive rigtig glad for et par konstruktive kommentar på vejen - her et par dage inden "åbning".


 

Jeg modtager gerne alt  fra påpegning kommafejl til....
 

Med venlig hilsen

Angela

 


 

 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

først og fremmest syntes jeg du skal lave center på dit forside billed, det står lidt ude i den ene side, og giver en skæv vægt fordeling i siden.

 

Dernæst er jeg heller ikke helt fan af dit topbanner. (syntes ikke det passer helt ind) jeg kan ikke sige hvad der ikke fungere, men det er bare ikke det rigtige..

 

Dine undersider er rigtig flotte. men jeg er lidt i tvivl om, om du har for meget tekst (google elsker det sikkert) og billed i starten. (billedet bør være klikbart, sådan at folk kan blive sendt hen til produktet, hvis de falder for det...

 

Jeg savner og lidt mere knap over dine menu punkter.

 

En ting du skal have ros for er gode produkt billeder. Dog syntes jeg under produktvisning at knapperne rundt omkring kan virke lidt for firkantet.

 

Det var lige det jeg havde at byde ind med. Det er selvfølgelig ikke noget du bare ænder her og nu, men du kan jo tage det med i dine overvejelser fremover.  Håber du kan bruge det til noget.

 

PS. du behøver ikke skrive stort i din overskrift, alle der benytter denne kategori har jo brug for feed back

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Angela

Umiddelbart synes jeg dit site er "lækkert". Der er et godt mix mellem farverne, og de enkelte sider fremstår generelt stilrent og indbydende. Dog generer det mig lidt, at de enkelte fotoblokke på nogle af siderne (fx wellness) ligger lidt lodret forskudt.

- Og så spekulerer jeg på, hvorfor man skal kunne logge sig ind. Giver det særlige kundefordele? Og er det noget, der kræves? Hvis ja, tror jeg, jeg ville fravælge at handle i din butik af skræk for efterfølgende at få et hav at "tilbudsmails".   

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.


Fyntes det er et rigtig flot design og layout du har fået på siden. Flotte farver og enkle former.

Dog bryder jeg mig ikke synderligt meget om dit banner i toppen.. Syntes ikke helt den matcher stilen du ellers har på siden. Noget mere simpelt med knap så meget ''glitter'' agtig effekt der forvirre øjet havde jeg nok valgt.

Og det der bliver nævnt med login - syntes jeg bestemt d skal fjerne.. Ikke vitterligt efektivt.

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Amino''er,

 

Mange tak for jeres guld-svar!!



Det med banneren er jo rigtigt...

Jeg har været usikker omkring den, men er efter jeres bemærninger ikke i tvivl om at der skal gøres noget ved den.



Login!? OK - jo mindre der skal med - jo bedre. På den anden side er "man husket" f.x. med en ønskeliste til næste gang man logger ind, men glæden over det, kan ikke måske ikke opveje usikkerheden og irritationen?!

Det og alle de andre bemærkninger tages taknemmeligt til efterretning.


Venlige hilsener



Angela



Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Angela

Mange af de kommentarer der tidligere har været vil jeg bakke op. Problemet med dit banner er (tror jeg), at det har samme farve som baggrundsfarven - men selve stilen synes jeg faktisk er ok. Der skal dog lægges et par arbejdstimer her, inden det er helt i top :)

Derudover irriterer det mig, at dine side-titler er så små. Personligt vil jeg gerne have det tydeliggjort, hvor jeg befinder mig...

Din skriftstørrelse er ret lille (ved godt jeg bare kan forstørre den via browseren - men... det er da lidt irriterende, at det er nødvendigt :) - jeg skal "anstrenge" mig for at læse teksten.

Nogle af dine billeder er for "grynede".

Du skal passe på ikke at placere FOR meget tekst før dine varer, det kan virke irriterende.

Ang. login - så synes jeg faktisk det er ok, hvis det ikke er påkrævet, for at bruge din side. Hvis det f.eks. er muligt, at lave en ønskeliste, opspare rabat osv. Men jeg ville måske finde en anden ordlyd (undgå at kalde det login).

Ellers er det en rigtig flot webshop - men du skal lige have gennemgået siderne set med dine forbrugeres øjne. Det er ikke altid det grafisk flotteste, som fungerer bedst i praksis :)

Held og lykke med det.

www.nfdesign.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)