Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sandviks -> Nyt design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino''er


Sandviks fået nyt design, hvilket vi godt kunne tænke os lidt konstruktiv respons på fra proaktive Aminoer:-)

* Hvad synes I om sitet?

* Virker den indbydende?
* Signalerer den kvalitet?
* Er produktet entydigt?
* Andet????



Vi glæder os sindsygt meget til at høre jeres kyndige meninger.


Mange hilsner

Sandviks



Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Thomas!



Hmmmm … hvis i gerne vil sælge coaching til mig, så har i ramt forbi.


Ja siden ser seriøs ud og ja det ser professionelt ud … men AV min arm, hvor ser det samtidig også kedeligt ud (i mine øjne). Jeg fik ikke lyst til at læse en eneste linie … derfor ved jeg heller ikke om jeres målgruppe er privat personer eller firmaer og der er selvfølgelig forskel på de signaler der skal sendes alt efter målgruppen.



For at jeg som privat person kan finde siden interessant, skal der ske nogle ændringer. Der mangler liv og noget mindre tørt end tekst … hvad med nogle fotografier … nogle diagrammer og jeg ved ikke hvad om resultater i har opnået … noget der fanger min interesse, noget jeg kan fæstne mine øjne ved og som derefter får mig til at læse i teksterne … bare et eller andet der kan vække min lyst!



Jeg håber at mine tanker bliver modtaget i den positive ånd de er skrevet og husk jeg har ikke læst i teksterne. Men udelukkende forholdt mig til de tanker looket/siderne sætter gang i hos mig. Der vil sikkert være mange, der er uenige i disse tanker og forhåbentlig hører du også fra nogle af dem.
 

 


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Krondal
For dælme du har ret - har selv haft mistanken, men ønsket om meget information har haft højeste prioritet.
Takker meget for responsen - Sætter designeren på opgaven
Hilsen Sandviks

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)