Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig freelance webapp udvikler søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg skal have udviklet en webapp, der skal optimeres til både Android og IOS, pc og mac. Er der nogen her, som kan anbefale en dygtig freelancer eller bureau, der kan løfte en sådan opgave? Man skal kunne indtaste data i en formular og vælge mellem forskellige skabeloner, billeder og farver og realtime se konsekvenserne af sine valg. Som man eksempelvis kender fra steder på nettet, hvor man kan desige sit eget logo eller visitkort. Afslutningsvis skal man kunne se sin pris, der dannes ved at der er faste priser på alle de valg/kombinationer, som man foretager undervejs og så skal man kunne gemme og sende resultatet som en forespørgsel/ordre via mail.

Har ladet mig fortælle, at det nok skal laves i HMTL5, men jeg er ikke programmør eller har den store tekniske indsigt, så jeg har brug for faglig sparring omkring valg af løsning.

Hvem skal jeg kontakte for at få en kvalitetsløsning til en skarp pris? 

På forhånd tak :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle jeg nok kunne lave til dig -

Du er velkommen til at sende flere oplysninger/detaljer vi PM, så jeg har mulighed for at give dig en skarp pris.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi burde også kunne løfte den. Send gerne detaljer på pm.

HTML5 er fremtiden. Det er meningen det er det der skal komme efter alle de apps folk laver i dag.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)