Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores programmør mangler feedback, hjælp ham gerne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vores programmør arbejder med denne side

www.assistancecentralen.dk

Og de mangler feedback på brugervenlighed , design, opsætning, sprog og søgeoptimering.

Er der nogen der har nogen konstruktive indspark ?

 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da godt starte hvis det er..
Som jeg ser det, så via brugervenligheden så virker den egentlig meget troværdig.. Men for mig lidt gammeldags måske? Den skal heller ikke være helt så ''pimpet'' vel, men jeg syntes jeg savner et eller andet.. http://www.dah.dk/da/Privat.aspx f.eks. der er der så meget grønt og vej-kryds og sådan! Det fanger mig virkelig med lidt mere ''pang'' effekt måske! Men det er også ret irriterende man nærmest ikke engang kan se hvad der står i de der bokse der ude i siden.. Det kan jeg ihvertfald ikke.. Syntes måske også, at forsiden bliver for uoverskuelig i sidste ende, syntes ikke den giver et brugervenligt indblik for mig.. Hvis vi kigger på Dah.dk så er deres sat mere brugervenligt op hvis i kan se det? Der er ikke så meget med småt, og så virker det også mere troværdigt for mig. I bunden kan jeg heller ikke rigtig se det hele af informationen, halvdelen af emailen er skåret af, så det virker en smule ja... Det virker ikke særlig færdiglavet endnu ihvertfald! Så ville jeg også bytte rundt på nogle af boksene fordi det står sku ret uoverskueligt... Ved ikke om andre er enige i det, men jeg mangler bare nogle flere farver, mere enkelthed, det skal jo også være lidt nemt med sådan en hjemmeside. Så der skal ihvertfald arbejdes med brugervenlighed, design og opsætning af det. Vedrørende sprog, så gerne større tekst da det er svært at læse ihvertfald. Inde under om os, gerne flere tekniske oplysninger, CVR måske ved ikke.. Søgeoptimering kan jeg ikke rigtig svare jer på, men der var ihvertfald lidt!

- Mads Grønning

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torbjørn,

Jeg har desværre ikke så meget tid lige nu, men jeg kan da fortælle lidt om mine førstehåndsindtryk:

- Teksterne og boksene falder ude for rammerne (jeg benytter FireFox)

- Teksten har inden padding i en af jeres bokse, hvilket gør det meget besværligt at læse.

- Genovervej brugen af skygger på siden. Hvis de skal benyttes skal det klart være på et mere optimal måde for overblikket.

- Teksterne i boksene til højre er alt for små.

- Topmenuen er for lys i forhold til at i benytter hvid tekst.

- I bør benytte nogle faste linjer og former for jeres indhold. De rammer ind over hinanden og ødelægger overblikket

- Gør titler klikbare

- Man kan ikke læse hvad "DMS" står for i logoet

Nu har jeg bare taget udgangspunkt i hvad jeg lige kunne se på forsiden, men så klikkede jeg lige videre på en underside og så at i har samme <title>-tags, en relativ dårlig url-struktur og nok den dårligst beskrevet meta-description jeg har set i noget tid.

Jeg er ked af at jeg ikke har mere tid, men jeg håbe rat det her kan hjælpe jer i gang :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)