Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af ny shop, lidt anderledes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går og leger lidt med tanken om en webshop. Problemet er at den ikke kommer til at ligge i Danmark, så jeg kan nok ikke bruge en helt alm. købe løsning.
Hvilke umiddelbare faldgruber kan du få øje på og gode råd modtages også gerne.
F.ex. tænker jeg på brug af Dankort, kan det give problemer i forhold til skat, hvis pengene går ind på en dansk konto. Forhold omkring returret.
Jeg vil senere tage et møde med en advokat og revisor, men skal lige have spørgsmålene klar først.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 15:42
Jeg kender ikke så meget til det, men kontakt mig da når d skal have den lavet. Jeg kan give dig en god iværksætter-pris.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:25
Hej Rynke

Du skriver webshoppen skal ligge i udlandet, men skal tage dankort. Er det så en webshop på dansk henvendt til danskere i udlandet med dankort? Forstå ikke helt hvor du vil hen med din webshop bogstaveligt talt.

Jeg har også selv en webshop hosted i udlandet på engelsk beregnet for internationale kunder. Hvis der så kommmer en dansker forbi kan han enten betale med visa, mastercard osv eller via PayPal. Hvis jeg skulle tænke på at få en dankortsløsning ville jeg først være sikker på at hoveddelen af kunderne kom fra Danmark for at det kunne betale sig, og så kunne jeg lige så godt lave webshoppen på dansk i Danmark.

Omkring skat så bruger jeg PayPal som man selv bestemmer hvornår man vil hæve sine penge og hvor til(hvilket kredit kort). Jeg har en dansk bank, så pengene går ind på min danske konto, hvor jeg selv skal oplyse skattevæsnet om det jeg tjener, men hvis jeg nu havde en bankkonto i f.eks Shweiz med tilhørende kreditkort, tja....

Men ellers er der ikke nogle faldgrubber hvad jeg ved af.

Jeg bruger en udbyder der hedder www.instantestore.com. De har nogle gode standardwebshops, som man kan individualisere i høj grad, og hvis man har problemer eller spørgsmål, er de meget behjælpelige og venlige. De samarbejder med et design firma som kan designe webshoppen efter personlige behov, lave logoer, bannere, flash og meget mere til en meget rimelig pris, hvis man har brug for det, hvorefter instantestore hjælper med at integrere det for dig.

Hvis du har brug for promovering af webshoppen eller hjælp til tekstskrivning kan jeg hjælpe dig til en rigtig iværksætter pris.

Se min webside for hvad jeg tilbyder.

Med venlig hilsen

Jean-Michel Clemmensen

www.ivaerksaetter-pr.dk

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 16:31
I starten var planen at nøjes med Danmark, jeg kan naturligvis senere udvide. Derfor ville jeg helst have en dankort løsning, tror de fleste gerne vil have den mulighed.
Jeg bor nemlig ikke selv i Danmark, derfor kommer firmaet ikke til at ligge der. Min frygt var nemlig, at skattevæsenet alligevel vil kræve penge ind. De sender mig i forvejen en selvangivelse, selv om jeg ikke har boet i Danmark i 4 år.
Det er mest et hobby projekt, som jeg så må se hvordan udvikler sig, derfor kun Danmark i starten.
Jeg vil undersøge lidt med paypal, det er jeg ikke ekspert i.
Jeg tror jeg har LIDT styr på det juridiske, i det at jeg laver siden på dansk, skal jeg også overholde gældende lovgivning, altså 14 dages returret o.s.v. Jeg tror ikke jeg får flere danske kunder af at lave den udelukkende på engelsk.
Dit link til instant store ser meget interessant ud, det vil jeg lige afprøve.

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 16:48
misel -> Jeg var lige inde på din side, PR for iværksættere. Din titel for siden er "Untitled Document",  det er nok ikke den bedste PR. ;-)
Du skal også lige gennemgå siderne for småfejl, f.ex. springer det i øjnene at der står. "man bare måprøve," under myter og fakta.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)